מאמין קודם כל בעצמו

0
302
אבירם פרחן - נתניה
אבירם פרחן. צילום יוסי פורטל

אבירם פרחן (24), תושב נתניה, היה במרחק נגיעה מכניסה רשמית לנבחרת הזמרים בעונה האחרונה של אייל גולן קורא לך. עד כדי כך קרוב, שנשר באודישן האחרון בו הרכיבו את נבחרת התכנית. במקום להסתגר או לוותר על המוסיקה כמו שרבים עושים במצב דומה, פרחן בחר לראות בהדחתו מהתכנית הזדמנות לבסס, במו ידיו, את מעמדו בזמר הים תיכוני – מבלי שיסמנו אותו כעוד פליט ריאליטי. השבוע יצא הסינגל הראשון שלו. מבחינתו, זו רק ההתחלה. נתניה און ליין בריאיון עם סלסולים.

מתי בעצם התחלת לעסוק במוסיקה?
"בגיל שמונה. כבר אז זיהיתי את האהבה שלי למוסיקה והיה לי ברור שזאת לא גחמה חולפת. שרתי בכל הזדמנות שניתנה לי ומפעם לפעם אהבתי והתמכרתי לזה יותר. עד לפני שהתגייסתי שרתי בעיקר מול חברים, חפלות ומשפחה. כבר אז היה ברור לי, שאני רוצה למנף את זה הלאה. חיכיתי לזמן המתאים".

מה הכוונה חיכית לזמן המתאים?
"תראי, לא רציתי להתחיל לבנות את הקריירה שלי לפני השירות הצבאי. לי היה ברור שאצטרך לעצור או להוריד הילוך כשאתגייס. לא הייתי מוכן לזה. העדפתי 'להשתפשף' מול חברים ולשיר בכל הזדמנות, לצבור ניסיון וביטחון ולפצוח בקריירה מיד אחרי השחרור. זה מה שעשיתי. אחרי השחרור, כמו רבים מחבריי, לקחתי עבודה מועדפת בעיר אילת. ניצלתי זאת כדי לשיר בבתי מלון. כאשר סיימתי, חזרתי לנתניה, המשכתי להשתפשף ולצבור ביטחון. באיזשהו שלה נרשמתי לאודישנים של התכנית 'אייל גולן קורא לך'. את האודישנים עברתי בהצלחה. דווקא את האודישן האחרון לא צלחתי, למרות שעד היום אני מאמין שהביצוע שנתתי היה מעולה וגם הביקורות עליו היו טובות. משהו השתבש. לא לקחתי את זה קשה. ראיתי בזה הזדמנות לקדם את עצמי לבד".

השבוע הוצאת את הסינגל הראשון שלך "ואת איננה". ספר לי עליו קצת
"את השיר כתב והלחין חבר טוב שלי. זמר בעצמו בשם עדן חושן. הוא חשף את השיר בפניי כדי שאביע דעה. אני, שכל כך התחברתי לטקסט, רציתי את השיר בשבילי. שכנעתי אותו למכור לי אותו. משם, הדרך להקלטת הסקיצה והעיבוד המוסיקלי והקליפ הייתה קצרה. הכל הלך חלק. היום, שבוע בדיוק מאז שיצא החוצה, נרשמו קרוב ל-30 אלף צפיות".

מה הלאה?
"להמשיך ולעבוד על האלבום הראשון בכל הכוח, הקלטות ובחירת חומרים וטקסטים שמדברים אלי. זו עבודה שלוקחת זמן. כמובן, שלהופיע כמה שיותר מול כמה שיותר אנשים ובגדול להצליח".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן