אבן יהודה: דרישה לפתרון מיידי לבעיית אספקת המים

2
243
ברז מים, מי נתניה, מי שפכים, מעיינות השרון
צילום fotolia

 

לתושבי אבן יהודה נמאס: דורשים פתרון מידי בכל הקשור לאספקת המים השוטפת לבתיהם – עליה אחראי תאגיד "מעיינות השרון". בעוד בתאגיד מבקשים להרגיע ומציינים, כי בימים אלה מבוצע פרויקט מיפוי לחצי מים בכל המושבה הוותיקה, ובהתאם לתוצאותיו ייצא התאגיד בעבודות נרחבות, מספר תושבים אישרו , כי קבוצת תושבים בוחנת האפשרות להגשת בקשה לתביעה ייצוגית.

פיצוצי צנרת מים ביתית בעקבות לחץ לא יציב ומנגד שעות ארוכות בהן זרם המים חלש מדי ואינו מאפשר פעולות פשוטות כדוגמת מקלחת – אלה הן רק חלק קטן מרשימה ארוכה של תלונות שהתקבלו במועצת אבן יהודה ובמערכת השרון שלי. את האצבע המאשימה מפנים התושבים לעבר תאגיד "מעיינות השרון", האחראי מתוקף החוק על מתן השירות באזור.

ריבוי התלונות שהתקבלו אף אילצו את אבי הררי, ראש המועצה המקומית אבן יהודה, שמעיד על עצמו כמי שסובל כמו שאר התושבים מבעיית לחץ המים, לזמן לפגישה דחופה את מנכ"ל התאגיד – בו הציג בפניו את היקף התלונות המגיעות מכל קצות המושבה.

הררי, שלא הסתפק בפגישת העבודה הדחופה, הודיע כי במהלך החודש הבא ייפגש עם השר יובל שטייניץ וישטח בפניו את עמדתו בכל הקשור לתאגידי מים בכלל ולבעיה לה נקלעה המושבה אבן יהודה בפרט.

דובר מועצת אבן יהודה אישר , כי הררי אכן קיים פגישת עבודה עם מנכ"ל תאגיד מעיינות השרון, וכן שבחודש הבא צפויה להתקיים פגישה בעניין תאגידי המים עם השר שטייניץ. עוד הוסיף דובר המועצה, כי "במהלך השיחה בין ראש המועצה למנכ"ל מעיינות השרון, אישר המנכ"ל שאכן יש בעיה בישוב שלנו. מעיינות השרון ערכו מיפוי באבן יהודה של מערך הלחצים כדי לטפל בבעיה. הוכנה תכנית עבודה לפתרון בעיית הלחצים והעבודה לדברי המנכ"ל, תימשך כארבעה חודשים. ראש המועצה הררי מודע, כמו כל תושב באבן יהודה, לבעיית המים, והוא סובל ממנה בדיוק כמו כל התושבים".

באשר לעמדת הררי בנושא תאגידי המים נמסר, כי "ראש המועצה, פעל, יזם והוביל, דיונים בוועדות הכנסת השונות, במטרה לבטל את חוק תאגידי המים, להביא לסגירת התאגידים ולהשיב את משק המים בחזרה לרשויות המקומיות".

מתאגיד "מעיינות השרון" נמסר בתגובה, כי "בימים אלה התאגיד נמצא בעיצומו של פרויקט מיפוי לחצי מים ביישוב אבן יהודה. בעוד כחודש (לאחר סיום הליך המיפוי), יחל התאגיד בביצוע תכנית העבודה לשיפור לחצי המים לרווחת התושבים".

2 תגובות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן