שוב ראשונה – מכבי נתניה סיימה בתיקו 1:1 מול ראשון לציון

0
101
ערן לוי - מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין
קפטן מכבי נתניה ערן לוי. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

המחזור האחרון בעונה הסדירה של הליגה הלאומית נערך היום וסיפק לא פחות מ- 22 שערים בכל המשחקים שנערכו היום בשעה זהה. מלבד היום והשעה כל משחקי המחזור בארץ כמו גם המשחק של נתניה מול ראשון לציון נפתחו בדקת דומיה לזכרו של השדר ואיש הספורט האהוב מאיר אינשטיין, שהלך לעולמו ביום חמישי שעבר אחרי שנאבק במחלת שרירים סופנית. במוקד המחזור ה 30 פגשה מכבי נתניה של סלובדאן דראפיץ את הפועל ראשון לציון למשחק חוץ לא קל שבסופו הצליחה לסחוט נקודה יקרה מפז.
כאמור נתניה הגיעה למשחק היום אחרי שניצחה במחזור הקודם את קטמון בתוצאה 4:0 כמעט שרשמה הפסד נוסף אך 5 דקות לפני תוספת הזמן מי אם לא קפטן הקבוצה ערן לוי, לקח את העיניים לידיים בעט ברגל שמאל ממרחק של 25 מטר לערך כדור מופתי שעבר את ידיו של שוער ראשון לציון איתמר לוי ונעצב עמוק ברשת של המארחים.
הכתומים המארחים הצליחו להפתיעו את נתניה ובעיקר את מאות האוהדים שהגיעו לאצטדיון הסופרלנד בראשל"צ 7 דקות משריקת הפתיחה עם התקפה מצוינת שבסופה החלוץ אריאל לזמי שלח כדור מדויק דרך אגף שמאל לפיליפ מנה שנגח מקרוב וקבע יתרון 1:0 לאורחים! נתניה ההמומה המשיכה ללחוץ וניסתה ללא הרף להשוות את התוצאה על לוח התוצאות עד הדקה ה-85 בה קפטן הקבוצה קבע את תוצאת הסיום תיקו 1:1 שהחזיר את היהלומים הצהובים לראש הטבלה על חשבונה של הפועל עכו שספגה 4:0 כואב וצורם במיוחד מהפועל תל אביב/ רמלה שרשמה ניצחון ראשון מאז חודש פברואר.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן