אירועי יום כיפור בנתניה: טיילת ניצה הוחשכה

0
91
צילום fotolia

בערב יום כיפורים יד "נעלמה" החליטה להחשיך את טיילת ניצה ושדרות ניצה ובכך להפסיק מסורת ארוכת שנים של "בילוי" בטיילת הצפונית של נתניה.

מדי שנה, לאחר תחילת הצום בערב יום הכיפורים, יוצאים בכל ערי ישראל רבבות תושבים לטיולים במרכזי הערים, בפארקים, בחופי הים ובטיילות. כך גם בנתניה. מאז ומתמיד הפך ערב יום הכיפורים לערב בו פוקדים אלפים מתושבי נתניה את הטיילות ואת מרכז העיר. המסורת הפכה לסוג של בילוי חברתי.

הטיילות בהן אפשר למצוא את מוקדי המפגשים החברתיים הן טיילת ניצה, טיילת גן המלך וטיילת מלון כרמל. אולם, באופן מפתיע החליטה יד "נעלמה" להחשיך את טיילת ניצה ואת שדרות ניצה.

צעירים רבים שנפגשים במקום בכל שנה, לא הבינו מדוע החשיכו את הטיילת והרחוב. הם אף הביעו מורת רוח וטענו, כי "זה לא בסדר שסוגרים את העיר. היום זו טיילת ניצה ומחר כל הטיילות יסגרו… זו חוצפה. ערב אחד בשנה, ערב יום כיפור אפשר לאפשר לנו לטייל במקום, אז יש קצת רעש של דיבורים, אז מה? השכנים בשדרות ניצה מיוחסים? בכל העיר יש מפגשים חברתיים ואף אחד לא עושה מזה עניין, אז הדיירים בשדרות ניצה מיוחסים יותר?". מערכת עיתון נתניה און ליין -ksn תבדוק מי אחראי לכיבוי האורות ומדוע.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן