אישום: קצין בילוש ושוטרי בילוש תקפו עצורים

1
230
צילום fotolia

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית משפט השלום בראשון לציון כתב אישום נגד גלעד פרץ, קצין בילוש בימ"ר מרכז ונגד שני שוטרי בילוש ששרתו עימו, אריק פיסחקוב וגרגורי פיסחוב, בגין תקיפה הגורמת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות ושיבוש מהלכי חקירה.

על פי אחד האישומים, באפריל 2015, במהלך משמרת בראשון לציון, הבחינו קצין הבילוש גלעד פרץ, גרגורי פיסחוב ושוטר נוסף, ברכב חונה במקום האסור לחניה. הנאשמים ניגשו אל הרכב וביקשו מהיושבים בו להזדהות בפניהם.

למתלונן לא הייתה תעודה מזהה, עקב כך החלו חילופי דברים בינו לבין פרץ, במהלכם אמר לו פרץ: "אני אלמד אותך איך מתייחסים לקצין ימ"ר, אני אעשה לך בושות, אני אהרוס לך את השם". או אז, הודיע לו על עיכובו לתחנת ראשון לציון.

במהלך הובלתו של המתלונן לתחנה, הסתובב פרץ לכיוונו של והחל להכותו באגרופים לכיוון פלג גופו העליון ובאמצעות פטיש ניפוץ בברכו ובידו השמאלית. כשהגיעו לתחנה, הוכנס המתלונן על ידם אל חדר השירותים. שם, כאשר המתלונן ללא חולצה, הכה בו פרץ באמצעות אגרופים לפלג גופו העליון, בעוד שוטר אחר ופיסחקוב עומדו וצפו במתרחש.

עוד עולה מכתב האישום כי ביולי 2013 במסגרת סיור שגרתי בנתניה, במהלך משמרת בילוש, עצרו הנאשמים ושוטר נוסף רכב לצורך בדיקת ביקורת שגרתית. משהחל נהג הרכב להפריע לשוטרים הוא נעצר על ידם והוכנס אל תוך הניידת המשטרתית.

בטרם החלו את נסיעתם, פנה גלעד פרץ אל המתלונן ואמר לו: "עכשיו תראה מה אני אעשה לך". במהלך הובלתו של המתלונן לתחנת נתניה, הכו השוטר הנוסף ופיסחקוב את המתלונן באמצעות אגרופים לכיוון פלג גופו התחתון. בהמשך, עצר פרץ את הניידת בצד הדרך והחל להכות את המתלונן באמצעות אגרופים לפלג גופו העליון.

בשלב זה החלו חילופי דברים בין פרץ למתלונן, במהלכם הוציא פרץ פטיש אשר היה מונח תחת מקום מושבו, הסתובב אל המתלונן והכה באמצעותו בראשו מספר פעמים, בעוד פיסחקוב והשוטר הנוסף הורידו את ראשו של המתלונן כלפי ברכיו.

כתוצאה מהתנהגותו של פרץ כלפי המתלונן נגרמה לו חבלה בראשו. עם הגיעם לתחנה, הורה פרץ לשוטר הנוסף ולפיסחקוב כי לא יחלו ברישום דוחות הפעולה שלהם עד אשר יורה להם לעשות כן. פרץ החל ברישום דו"ח פעולה כוזב לפיו המתלונן התנגד לאזיקתו ותקף את השוטר ופיסחקוב. לאחר שרשם את דו"ח הפעולה הכוזב, הוא נתן אותו לפיסחקוב ולשוטר והורה להם לרשום במילותיהם את העולה ממנו.

התיק נחקר על ידי צוות דרום במחלקה לחקירות שוטרים.

כתבות נוספות העשויות לעניין את קוראי נתניה און ליין – נתניה

המשטרה ערערה על שחרור החשוד והפסידה

המדינה ערערה על העונש הקל – בית המשפט הקל עוד יותר

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן