אישום: רצח את אחיו באמצעות מספריים

0
156
בתמונה: פטיש בו נוהגים להשתמש שופטים - המייצג החלטת בית משפט
צילום fotolia

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לפני זמן קצר כתב אישום לבית המשפט המחוזי מרכז נגד ארגאו אסרס, בן 32 מכפר יונה, בגין רצח אחיו, יצחק אסרס ז"ל.

מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ליאת גלבוע-אמיר, עולה, כי הנאשם ואחיו המנוח יצחק בן ה-18 התגוררו יחדיו בבית הוריהם בכפר יונה. בתאריך ה- 5.6.17 שהו הנאשם והמנוח בבית. במהלך שהותם, על רקע שאינו ידוע, גמלה בליבו של הנאשם החלטה להמית את המנוח.

בשעה 12:00 או בסמוך לכך, לקח הנאשם מספריים ממטבח הבית, ודקר את יצחק דקירות רבות בחלק גופו האחורי, בגב ובצוואר. הנאשם עזב את הבית בשעה 12:30 או בסמוך לכך ונמלט לבית דודו הקשיש המתגורר בנתניה.

אמם הגיעה אל הבית, בשעה 13:45 בערך ומצאה את יצחק שרוע על בטנו ומתבוסס בדמו. נציגי מד"א שהובהלו למקום, עקב הדקירות, הכריזו על מותו בשעה 14:30.

עוד עולה מכתב האישום, כי כתוצאה ממעשי הנאשם נפטר יצחק, זאת עקב דקירה בחלק השמאלי בגבו של המנוח שחדרה דרך הריאה השמאלית ופגעה בלב. מותו נגרם כתוצאה מהלם תת נפחי בעקבות איבוד דם מאסיבי.

עו"ד ליאת גלבוע-אמיר, סגנית בכירה בפרקליטות מחוז מרכז, טענה בבקשה למעצר עד תום ההליכים, כי כנגד הנאשם קיימות ראיות טובות לכאורה, טיפות דם שלו נמצאו בכיור המטבח. בנוסף נמצא דם שלו ושל אחיו המנוח על כפכפיו ועל המספריים, אשר שמשו ככלי הרצח.

בנוסף עולה, כי בידי הפרקליטות עדות של עדת ראיה, אשר ראתה את הנאשם עולה על אוטובוס מכפר יונה לנתניה, בשעה 12:30 לערך. לדבריה הוא רעד ונראה מוזר.

כמו כן טענה עו"ד גלבוע-אמיר: "בחקירותיו הראשונות בחר הנאשם לשמור על זכות השתיקה והכחיש קשר למעשה. גם כשנתבקש להסביר את פשר פציעתו המדממת ביד ימין, בחר לטעון ל"פרטיות". בהמשך כאשר נתבקשה תגובתו של המשיב לכך שהשאיר את המנוח מדמם בבית וברח מהמקום מבלי להזמין עזרה, אמר המשיב: "רוצחים מזמינים עזרה?". באותה חקירה שאל המשיב את החוקר האם לדעתו מי שרוצח בורח, ולאחר שהחוקר השיב לו בחיוב, אמר המשיב: "אם אתה יודע אז למה אתה שואל?". אמירות אלו והתנהגותו של המשיב בחקירותיו מחזקות את הראיות העומדות לחובתו של המשיב".

מעצרו של הנאשם הוארך עד להחלטה אחרת

הנאשם, ארגאו אסרס. צילום באדיבות דוברות המשטרה
הנאשם, ארגאו אסרס. צילום באדיבות דוברות המשטרה

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן