אישום: תקף בני מיעוטים בחוף סירונית

0
99

פרקליטות מחוז מרכז הגישה השבוע, לבית משפט השלום בנתניה, כתב האישום, נגד רונן צור, תושב נתניה בן 68, לאחר שתקף בני מיעוטים בחוף סירונית. מכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד טלי קרת, עולה כי, הנאשם הבחין בשתי נשים לבושות בלבוש מסורתי שכלל כיסוי ראש. הנשים, בעלות החזות הערבית, ישבו ברכבן בחוף סירונית בנתניה והמתינו לבן משפחתן. הנאשם ניגש אליהן, קרא להן לעזוב את המקום, פתח את דלת הרכב והחל להכותן, זאת בשל מוצאן הערבי.

שתי הנשים – אם ובתה, ניסו להניע את הרכב ולנסוע מהמקום, אולם הנאשם נאבק עמן וחטף את מפתח הרכב. בהמשך אחז במקל מטאטא שהיה במקום ובאמצעותו הכה את אחת הנשים בראשה בזמן שהיא ישבה ברכב. כתוצאה מהתקיפה נגרמה לה לחבלה.

למקום הגיע בן משפחתן שביקש לעזור לשתי הנשים. הנאשם קרא לו כי "אינו רוצה ערבים" וכי "זו המדינה שלנו" והכה אותו בראשו באמצעות מקל המטאטא. כתוצאה ממכותיו, נגרמו לשלושה חבלות וכן נגרם נזק לרכבן של הנשים.

עוד עולה מכתב האישום, כי בזמן האירוע נשא הנאשם סכין במכנסיו, אולם לאחר התקיפה נמלט מהמקום.

נודע, כי לנאשם שש הרשעות קודמות, מתוכן שלוש בגין עבירות של תקיפה ותקיפה הגורמת חבלה של ממש. בין היתר הורשע הנאשם בעבר גם בעבירות של הפרת הוראה חוקית, בריחה ממעצר ואיומים. נגד הנאשם עומד כתב אישום בגין עבירות של הטרדה באמצעות מתקן בזק ואיומים.

הנאשם קשר את עצמו למעשים המיוחסים לו. מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן