אישום: תקף דיירים בהוסטל לחוסים אוטיסטים

0
124
צילום fotolia

בחודש ספטמבר 2017 התקבלה לראשונה תלונה במשטרה על איומים שהופנו כלפי מנהל הוסטל ברח' סיגלון בכפר יונה. החשוד שאיים על המנהל הוא שכן הגר בסמיכות להוסטל והוא איים עליו כי יתקוף אותו ויירה בו. כל זאת, על רקע חוסר שביעות רצונו של החשוד בשהות דיירי ההוסטל במקום.

מספר חודשים לאחר מכן, הגיע החשוד לגדר המפרידה בין ביתו לבין ההוסטל וצעק לעבר הדיירים שנמאס לו לשמוע אותם צועקים. בהמשך, תקף אותם והשפריץ עליהם בצינור מים.

מנהלי ההוסטל פנו לביהמ"ש בבקשה להוצאת צו נגד החשוד ואכן בתאריך 30.5.18 הוצא צו למניעת הטרדה מאיימת, שאסר על החשוד להטריד את דיירי ההוסטל, בכל דרך ובכל מקום, לאיים עליהם, לבלוש אחריהם וכו'.

חודש נוסף חלף והחשוד הניח מערכת שמע על החומה המפרידה בין ביתו לבין ההוסטל והפעיל אותה בשמע חזק, אשר הקשה מאוד על העבודה עם הדיירים בהוסטל ובכך למעשה הפר את הצו.

שבועיים לאחר מכן הפר החשוד, בשנית, את הצו בכך שהניח במרפסת ביתו רמקולים שחוברו למערכת שמע והפעיל אותם כך שבקע מהם רעש חזק מאוד. הדבר גרם לחוסר שקט אצל דיירי ההוסטל ויתירה מכך, גרם להפרה נוספת של הצו ע"י החשוד.

בעקבות האירוע האחרון מיום 27.6.18 נעצר החשוד. ביום חמישי השבוע הוגשו נגדו כתב אישום, המכיל את ארבעת אישומי האלימות והפרות הצו, כמו גם בקשה למעצר עד לתום ההליכים המשפטיים כנגדו.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן