אישום: תקף צעירה וביצע בה מעשים מגונים בכוח

0
129
תמונת אילוסטרציה של אדם אזוק בידיו
אילוסטרציה. צילום פוטוליה

כתב אישום ובקשה למעצר עד תום ההליכים הוגשו נגד תושב טייבה שתקף טרמפיסטית וביצע בה מעשים מגונים בכוח ; לטרמפיסטית שניסתה להימלט נגרמו חבלות ; מעצרו הוארך עד להחלטה אחרת

על פי כתב האישום שהוגש ע"י עו"ד שירה סוכצקי-כפיר, בצהריי ה-27.4.15 נהג הנאשם ברכבו באזור הכניסה ליישובים צור יגאל וכוכב יאיר, הסמוכים לנתניה, משהבחין בצעירה שניסתה לתפוס טרמפ אסף אותה לרכבו. לאחר שהחל בנסיעה לכיוון כפר סבא, שאל אותה אם יש לה חבר ושלח את ידו הימנית לכיוון החזה שלה. הנאשם מישש בידו הימנית את שדה השמאלי ואת עורפה של המתלוננת.

בתגובה, אמרה המתלוננת לנאשם שיעזוב אותה וכן השיבה שיש לה חבר. בהמשך, ביקש הנאשם מההצעירה שתבצע בו מין אוראלי ולאחר מכן ייקח אותה לייעדה, משסירבה לקח את ידבה בכוח והניח אותה על איבר מינו, מעל מכנסיו.

לאחר מכן, סטה הנאשם מהכביש הראשי ופנה לעבר בית העלמין שלפני הכניסה לכפר סבא, ועצר את רכבו. בתגובה, ניסתה המתלוננת לפתוח את דלת הרכב ולהימלט אך הנאשם אחז בה ולא אפשר לה לצאת מן הרכב. הנאשם הפשיל את מכנסיו והוציא את איבר מינו. בהמשך לקח את ידיה של הצעירה בכוח וקירב אותן לאיבר מינו. הצעירה הזיזה את ידיה והנאשם ביקש ממנה שתתן לו נשיקה באיבר מינו. בהמשך תפס הנאשם את הצעירה בצווארה ונישק אותה בכוח בפיה ואף נשך בלחיה השמאלית.
בהמשך ביקש הנאשם מהצעירה שתמצוץ את איבר מינו והוא ישלם לה, הצעירה התנגדה וניסתה לפתוח את דלת הרכב על מנת להימלט, בתגובה אחז הנאשם בגופה בכוח והושיב אותה בחזרה במושב.
הנאשם המשיך לבצע בצעירה מעשים מגונים בנגד בידו באיבר מינה מעל הבגדים ואף מישש אותה בחוזקה. הצעירה ביקשה ממנו שיעזוב אותה, אולם הוא ניסה למשוך את מכנסיה ולהכניס את ידו לתוך התחתונים שלה. בהמשך הרים את חולצתה, משך את חזייתה, מישש את שדיה ונשך את החזה שלה. הנאשם לא שעה לבקשותיה שיחדל ממעשיו.
עוד עולה מכתב האישום, כי הנאשם אמר לצעירה לעבור למושב האחורי של הרכב.הצעירה סירבה, אולם לאחר שהפציר בה הנאשם, ומתוך פחדה ממנו, עברה למושב האחורי של הרכב. כשהתיישבו במושב האחורי, החל הנאשם לגעת בעצמו ובמקביל ניסה לגעת גם בה אך, לא הצליח בשל התנגדותה. כשראתה הצעירה שהנאשם עומד להגיע לסיפוק מיני, ניצלה את ההזדמנות, פתחה את הדלת ונמלטה מהמקום לעבר הכביש הראשי.
כתוצאה ממאבקה עם הנאשם נגרמו לצעירה חבלות בצווארה ובידיה.

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן