פרסום ראשון: איתמר צ'יזיק יסייע למכבי נתניה

1
309
אייל סגל - מכבי נתניה
אייל סגל, בעלי מכבי נתניה וחברת קשרי תעופה. צילום ניר אנשר

האם בעלי מכבי נתניה, אייל סגל, ממשיך לכוון הכי גבוה שיש באשר לייצוב עתידה של מכבי נתניה? התשובה היא חיובית. בשבוע שעבר, כך נחשף לראשונה בנתניה און ליין, קיים אייל סגל פגישת עבודה עם איתמר צ'יזיק, אשר שימש במהלך 17 שנה כמנכ"ל מכבי חיפה. לפני כחצי שנה פרש צ'יזיק מתפקידו. שמו של צ'יזיק עלה מספר פעמים במהלך השנה האחרונה בהקשר של מכבי נתניה, בין השאר, כמועמד פוטנציאלי מועדף לשמש כמנכ"ל הקבוצה. אולם, באותה עת הכחישו צ'יזיק ומקורביו כל כוונה כזו.

במפגש בין סגל לצ'יזיק, כך נודע לנתניה און ליין, דנו השניים בשורה של רעיונות לשיתופי פעולה וכן לייעוץ מקצועי בתחום השיווק בכל הקשור לליגת העל. צ'יזיק הצליח במהלך שלוש השנים האחרונות, מאז החלה מכבי חיפה לשחק באצטדיון סמי עופר, להכפיל ואף לשלש את מספר מנויי הקבוצה. באמצעות מערך שיווק חכם מכרה מכבי חיפה במהלך העונות האחרונות כ-18,000 מנויים. במשחקי הבית של מכבי חיפה נרשמו בעונות האחרונות מספרי שיא, עם כ-30,000 אלף צופים בממוצע.

איתמר צ'יזיק - מכבי חיפה נתניה
איתמר צ'יזיק. תמונה באדיבות אתר מכבי חיפה

סגל, שבתחילת העונה הצהיר כי אחת ממטרות העל שלו היא להגיע לעשרת אלפים מנויים בכל שנה, עושה ככל הנראה את הצעדים הנדרשים להחזרת הקהל המקומי ואוהדי הכדורגל אל המגרש הביתי.

גורמים במכבי נתניה הוסיפו למערכת נתניה און ליין, כי "אין ספק, ששיתוף פעולה כזה הוא מבורך למכבי נתניה ולאוהדיה – לאור הצלחתו של צ'יזיק במכבי חיפה מבחינה שיווקית. סגל כבר נערך לכך שמכבי נתניה תהיה בליגת העל, והוא מכין את התשתית הנדרשת. ככל שמספר האוהדים יהיה גדול יותר, כך ההשקעה בקבוצה תהיה גדולה יותר. במקביל, כך יוכל סגל לווסת כספים להשקעה גדולה יותר במחלקת הנוער – מתוך גישה מקצועית, הן כאוהד הקבוצה והן כבעלים, שקבוצה מקומית חייבת להישען על כוח מקומי הצומח מתוכה".

ממכבי נתניה אישרו את דבר קיום הפגישה. בתגובה לנתניה און ליין נמסר, כי "נציגי מכבי נתניה נפגשו עם איתמר צ'יזיק במטרה לקבל טיפים ורעיונות שיווקיים על מנת להגדיל את כמות הקהל באצטדיון בעונה הבאה".

ואילו איתמר צ'יזיק מסר בתגובה לעיתון, כי "אכן נפגשתי עם נציגי מכבי נתניה לגבי נושא מסוים ספציפי לשיתוף פעולה. אני בהחלט מתכוון להשתמש בניסיון שלי כדי לסייע בכל מה שאוכל לטובת מכבי נתניה". צ'יזיק הכחיש כי בפגישה נדונה האפשרות שימונה למנכ"ל.

כתבות נוספות העשויות לעניין את קוראי ספורט נתניה און ליין:

ג'יו ג'יטסו: עידן ספיר זכה בתואר אלוף העולם

יניב מדר – הצלע השלישית במכבי נתניה

אהבתם את הכתבה? מוזמנים לשתף בפייס…

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן