אלפים בהדלקת מדורת האדמו"ר מצאנז

1
171

בקריית צאנז כמדי שנה חגגו את ל"ג בעומר במדורה מפוארת שהודלקה על ידי האדמו"ר מצאנז ; במדורה אחרת בנתניה הושלכו למדורה טלפונים סלולריים בתקווה לעתיד טוב יותר

ביום רביעי בערב חגגו ברחבי הארץ את ל"ג בעומר בהדלקת מדורות בכל פינה פנויה. בנתניה הודלקו אלפי מדורות, לקול צהלתם של ילדים ובני נוער.

אירוע השיא היה אירוע הדלקת המדורה בקריית צאנז. אלפים רבים מקריית צ'אנז ומרחבי נתניה הגיעו לשמוח במדורה, שהודלקה כמדי שנה על ידי האדמור מצ'אנז.

באזור אחר בעיר הודלקה מדורה גדולה על ידי חסידי אחד הרבנים המוכרים בנתניה, אשר סיפר, כי צעירה שזרקה את הטלפון הסלולרי שלה, הצליחה להיכנס להריון. בזה אחר זה נזרקו למדורה על ידי החסידים טלפונים סלולריים לקול צהלות הצעירים.

בסמוך לתחנת משטרת נתניה אירעה שריפת קוצים גדולה, שטופלה על ידי כיבוי אש, כמו גם מספר שריפות קוצים קטנות יותר, אולם לא נגרם נזק וכן לא נרשמו אירועים מיוחדים במהלך ליל המדורות.

גלעד שרעבי, מדוברות כיבוי אש נתניה, מסר לנתניה און ליין – ksn, כי "ערב ל"ג בעומר עבר בצורה שקטה יחסית וזאת בשל ההערכות, ההסברה המקדימה, פעולות וסיורים שנערכו בשטח במהלך הערב עצמו".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן