בגד באשתו עם נערת ליווי וחוייב בגט

0
421
אילוסטרציה. צילום אופיר פריז

תושב אזור השרון יאלץ לתת גט לאשתו, לאחר שבית הדין הרבני האזורי בנתניה לא קיבל את בקשתו לשלום בית. הבעל נמנע מלקיים יחסי אישות עם אשתו במשך שנתיים בטענה, כי היא "שמנה ופרנואידית" ובמקביל בגד בה עם מעסה ממכון עיסוי, פנה לבית הדין הרבני בתביעה לשלום בית. אשתו לעומת זאת, הגישה תביעה לגירושין ולדמי הכתובה.

האישה טענה, כי קרוב לשנתיים בעלה מתעלל בה נפשית ופיסית ונמנע מלחיות אתה בטענה כי היא לכאורה שמנה. במקביל הוא ניהל מערכת יחסים עם אישה שהכיר במכון עיסוי ואף הוציא עליה כספים רבים. כשהאישה חשדה בו הוא השיב לה, כי היא "פראנואידית, שמנה ומטומטמת".

עוד טענה האישה, כי במשך קרוב לשנתיים בהם הוא לא קיים עמה יחסי אישות, הוא לא עבד, חי על חשבונה ובכספיה רכש למאהבת שלו מתנות יקרות ערך כמו תיק מותג בסכום של 9,000 שקלים, נעליים ב-11,000 שקלים, הזמין אותה למסעדה ב-800 שקלים, שלח לה פרחים ב-320 שקלים ועוד.

אשר על כן הגישה האישה תביעת גירושין בה היא טענה, כי איבדה את האמון בבעלה, מאסה בו ודרשה להתגרש ולקבל תשלום של מלוא דמי הכתובה.
הבעל המזועזע דרש מבית הדין לאפשר לו להניע מהלך של שלום בית. "אני רוצה את המשפחה שלי בחזרה. זה נכון שמעדתי ועשיתי שטויות, אבל אין יום שאני לא מצטער על זה. המעידה שלי הייתה חד-פעמית וניתקתי את הקשר עם האישה מזמן".

בחקירה הנגדית סיפר הבעל, כי האישה הזרה סחטה אותו וגנבה לו את כרטיס האשראי, אולם הוא הודה, כי קנה לה תיק, נעליים ופרחים – כאשר מקור הכספים הם מכספי הירושה של אשתו מהוריה שנפטרו.

ראש אבות בתי הדין בנתניה, הרב יעקב זמיר והדיינים אברהם שינדלר ויהודה יאיר בן מנחם, עסקו ארוכות בבירור ההאשמות ההדדיות ונדרשו לפסוק האם לחייב את הבעל בגט או לקבל את בקשתו לשלום בית.

לאחר סדרה של דיונים וחקירות ממושכות קבעו הדיינים בהחלטתם, כי "במשך שנים הצדדים לא קיימו חיי אישות סדירים, אלא לעיתים נדירות… גם בטיפולים הזוגיים עלו נושאים אלה פעם אחר פעם ולא הועילו לעניין זה…".

עוד קבעו, כי "בשלב זה שהוא הביא עצמו למצב שאשתו מואסת בו באמתלא מבוררת כאשר הלך אחר אישה זונה, אין מקום להתרות בו".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן