בירוקרטיה הורסת – נתניה מתרגזת

1
469
בירוקרטיה הורסת - נתניה מתרגזת

נתניה און ליין במצעד השבועי של "זה מרגיז אותי" והפעם ארבעה תושבי נתניה מדברים על שני נושאים מקומיים ושני נושאים ארציים. אם גם אתכם מרגיזים נושאים שונים, אתם מוזמנים לצרף את מה שמרגיז אתכם כתגובה לכתבה – כאן באתר – או לשלוח לנו בהודעה פנימית ואולי תופיעו בשבוע הבא במצעד השבועי של נתניה מתרגזת.

4. עמיר פרי קובע: חברים, לכלכתם

עמיר פרי: "מרגיז אותי, שאחת הריאות הירוקות היחידות שיש לנו בנתניה בכלל ובמזרח נתניה בפרט, חורשת הסרג'נטים, לא זוכה ליחס לה מגיע מצד חלק מהמבקרים בה. אני לא מבין מה קשה כל-כך להשליך פסולת לפח ולא על השבילים".

3. צביה רוט בעד כיכר הפייס- נגד ההתלהמות
צביה רוט: "מרגיז אותי השיח המתלהם ברשתות החברתיות, בייחוד כאשר היד קלה על המקלדת. אנשים שוכחים, שיש אדם הקורא את השורות הנכתבות עליו ומרגיש, כאילו דיברו עליו בכיכר העיר. אפשר לדבר, לבקר ולבקש. לא תמיד צריך להתלונן בכיכר הפייס"

2. איריס ג'ורנו נגד מדינת חלם
איריס ג'ורנו: "מרגיז אותי, שכדי לקבל אישור כניסה זמני לארץ – מאבק אותו אני מנהלת עבור אביו של בני, כל שהייתי צריכה לעשות זה להגיע עם במאי וצלם של ערוץ 2 למשרד הפנים. משהו דפוק בהתנהלות המדינה שלנו, אשר מונעת מאבא לראות את בנו"

1. נתניה מתרגזת והפעם על בירוקרטיה הורסת ורישוי עסקים בעיר נתניה 2016/  מנחם אילוז

את מנחם אילוז, יו"ר התאחדות הסוחרים, מרגיז ההליך הבירוקרטי להוצאת רישיון עסק, שגורם לרבים להתייאש ולסגור

"מרגיז אותי, כמו כל אחד המבקש לפתוח עסק, ההליך הבירוקרטי המתיש והארוך הנדרש. מרגיז אותי עוד יותר, היד הקלה על מקלדת הפקיד, שכנראה מעולם לא ניהל עסק ומעולם לא ביקש להוציא רישיון עסק. קחו למשל את סיפורה של אלמז פנטה. לפני שנה שכרה אלמז, אם חד הורית, אדריכלית כדי להוציא רישיון עסק למסעדה. הגיעו נציגי הכיבוי, המשטרה, הבריאות וההנדסה. שלחו תיקונים שיש לבצע והודעת סירוב עד שיוזמנו לבדיקה הבאה. והיא תיקנה הכל והזמינה שוב. בעודה ממתינה לנציגי הכיבוי, המשטרה והבריאות שיגיעו לבדיקה נוספת, בעיריית נתניה מישהו לא חיכה והוציא מכתב בו הודעה על צו סגירה במבנה אותו שכרה. ולי רק שאלה: למה, לעזאזל, היה צריך לקיים ישיבה עם עוזרו של מ"מ ראש עיריית נתניה, אלי דלל שסייע רבות, ראש האגף לרישוי עסקים שהציע פתרונות ונציגי ההתאחדות כדי להבין שהיד של הפקידות העירונית מהירה מדי על המקלדת וזמן לתקן את הלקוי והדרוש תיקון יש לתת. עצוב לי, שמבדיקה שביצענו בהתאחדות התברר, שרבים שקיבלו מכתבי סירוב וכל מיני צווים למיניהם, כלל לא ידעו שהם יכולים לתקן את הנדרש כי איש לא באמת הסביר להם והעדיפו לסגור את העסקים ולספוג ההפסדים על השיפוצים. כך לא מקדמים עסקים – כך בירוקרטיה הורסת!".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן