בית יצחק: ירה בפורצים והרג אחד מהם

0
278
זירת האירוע בבית יצחק. צילום יקיר קרשביץ תיעוד מבצעי מד"א

ביום שני סמוך לשעה 21:30 התקבל במשטרת ישראל דיווח על פורץ פצוע בתוך בית במושב בית יצחק, הסמוך לנתניה. מתחקור ראשוני של שוטרים שהגיעו למקום עולה, כי בעל הבית ברחוב דרך השדות, שמע רעשים בביתו. כשנכנס לחדר ממנו בקעו הרעשים הבחין בשני חשודים כשבידיהם כלי פריצה.

בעל הבית ירה לעברם ופגע בשניהם. כתוצאה מהירי נקבע מותו של אחד מהם, כבן 35. החשוד השני נפצע באורח קשה ופונה לבית חולים לניאדו בנתניה.

למקום הוזעקו צוותים של מד"א ושל איחוד הצלה. ממד"א נמסר, כי חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי וקבעו את מותו של גבר כבן 30. בהמשך העניקו טיפול רפואי ופינו לבית חולים לניאדו גבר כבן 35 במצב קשה ולא יציב עם פצע ירי בגופו.

מאיחוד הצלה נמסר, כי פצוע קשה טופל ע"י מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה סניף שרון ברחוב דרך השדות בבית יצחק לאחר שנורה בפלג גופו העליון. כמו כן נקבע מותו של צעיר נוסף בזירת האירוע שסבל אף הוא מפצעי ירי והיה ללא הכרה וללא דופק ונשימה.

חובש בכיר במד"א אולג לדג'ינסקי ופראמדיקית מד"א אוריאן קינן סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו בסמוך לבית גבר בשנות ה-30 בהכרה כשהוא סובל מפצע ירי בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל חבישות ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות לבית החולים כשמצבו מוגדר קשה ולא יציב. פצוע נוסף שהיה במקום שנפגע גם כן מירי היה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מהמשטרה נמסר, כי החקירה נמשכת.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן