בנתניה נערכים למזג האוויר הקשה

0
82
נזקי הסערה
המתקנים בשלולית החורף לאחר הסופה. צילום סגל גל'ו

לאחר סערת הבוקר שגרמה לנזקים רבים, להצפות, לקריסת עצים ולהפסקות חשמל מרובות, הנחה מנכ"ל העירייה, אבי בן חמו, את כל הגורמים המקצועיים בעירייה להיערך לקראת מזג האוויר הסוער, הצפוי במהלך השבוע.

בישיבה שנערכה בהשתתפות ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, מנכ"ל העירייה, בן חמו, ראשי מינהלים ואגפים, הכריזה ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, על מצב כוננות, הכולל למעלה ממאה עובדי עירייה אשר יסיירו בשטח וברכבי סיור, שיבצעו עבודות לפינוי חסימות בדרכים והסרת סכנות.

במסגרת זו, ניתנה הנחיה למינהל ההנדסה ולאגף הפיקוח על הבנייה לערוך סיורים מקיפים בכל אתרי הבנייה בעיר, כדי לבחון את התנאים בשטח ולתת הנחיות בטיחות לקבלנים, לרבות חיזוק מנופים והקפדה על כל כללי הבטיחות הנדרשים.

בנוסף הנחה מנכ"ל העירייה לחיזוק וחידוש איזכוריות התוחמות את הפרויקטים השונים בהם פועלת העירייה, וכן להסרת ההצללות בגנים ציבוריים ובמוסדות חינוך והסרת אביזרים בחופי הים, העלולים לגרום לנזק במזג האוויר הסוער.

מעיריית נתניה נמסר עוד, כי המוקד העירוני יתוגבר. כמו כן, נערך הפיקוח העירוני כדי לסייע ככל הניתן בהזרמת התנועה בעיר.

"בשעות האחרונות פועלים עובדי העירייה בשטח, במתכונת חירום לטובת הסרת חסמים ושמירה על הבטיחות, אנו קוראים לציבור לעדכן אותנו על מנת שנוכל להעניק מענה מיטבי" מסרו בעירייה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן