ברק בדש מרגיש חייב

0
307
ברק בדש - מכבי נתניה
ברק בדש. צילום ניר אנשר

ברק בדש, מי שנחשב להחתמה הכי נוצצת בעונה שעברה, לא הצליח להביא את המספרים שעשה בליגת העל, לקבוצה לה הוא כל-כך מרגיש מחויב. השחקן, שהיה שותף לאליפויות עם קריית שמונה ומכבי תל אביב, שהיה מיוצב על ממוצע של עשרה כיבושים לעונה, פשוט לא הצליח לשחזר את יכולתו. בעונה הקרובה, כך מאמין ברק בדש, הוא מתכוון להחזיר לסגל המקצועי ולאוהדים על האמון בו.

איך המרגש לחזור לאימונים ולמשחקי האימון – רגע לפני ליגת העל?
"ברור שמדובר בהרגשה טובה. זה ממש כיף ומאתגר, כי ברור שהמשימות העומדות בפנינו הן גדולות וחשובות. הקבוצה בשלב זה מתאמנת קשה, כחלק מהליך הגיבוש ובניית המסגרת והתבנית המקצועית על-פי הסגל בראשותו של דראפיץ".

האם הספקת להתרשם מהשחקנים החדשים שנוספו לשלד הקבוצה?
"אני חושב שמכבי נתניה עשתה רכש טוב ובחירה נכונה של שחקנים. הם מאוד מתאימים לצורת המשחק ולדרך החשיבה של הצוות המקצועי. אולי לא מדובר בשמות מפוצצים, אבל אני מאמין שבשיטת המשחק של נתניה, מרביתם יעשו קפיצת מדרגה משמעותית. אם נשחזר את האווירה בחדר ההלבשה, בו כולם למען אחד ואחד למען כולם, אנחנו בהחלט נתקע יתד לשנים ארוכות בליגת העל".

במשחק האימון מול קריית שמונה רשמת שער יפה וגם גול שנפסל. האם משחק אימון מצביע על פוטנציאל יכולת עתידי?
"אחרי השנה האחרונה, שמבחינתי הייתה עונה מאוד מאכזבת באופן אישי אך מדהימה מבחינה קבוצתית, לי יש את הצורך לפצות בעונה הנוכחית. לצערי, ברמה אישית, בעונה שהייתה, לא באתי לידי ביטוי. למרות שלא הלך לי כל-כך טוב בלאומית, השנה אני מתכוון לתת עוד יותר באימונים. אני מרגיש מצוין ובטוח בעצמי שאצליח לשחזר את היכולת שלי – כפי שעשיתי בעבר בליגת העל".

כחלוץ, האם אתה מרגיש הבדלים בין הליגה הלאומית לליגת העל?
"אולי זה יישמע כאבסורד ואין לי כוונה שזה יישמע כתירוץ ליכולת שהצגתי שנה שעברה, אבל נדמה לי שבליגה הלאומית ההגנות היו צפופות יותר. בכלל, קבוצות התייצבו מולנו במשחק סגור. חשוב לי להדגיש, שוב, שרק אני אשם ביכולת שהצגתי ובעונה הלא טובה שעברתי".

מהן המטרות שלך באופן אישי והמטרות הקבוצתיות כמובן?
"המטרה של הקבוצה, קודם כל, זה לתקוע יתד בליגת העל. אסור לשכוח שרק שנה שעברה בתקופה הזאת, מכבי נתניה נבנתה מחדש וחוותה טלטלה מאוד גדולה. הקבוצה פתחה דף חדש בניהולו של אייל סגל, שמוכיח פעם אחר פעם יכולת וירטואוזית לשלב ראייה עסקית בנעליים של אוהד והבנה אמיתית של עולם הכדורגל על כל רבדיו. מכבי נתניה רשמה הצלחה אדירה. כולנו, כמובן, רוצים להמשיך את ההתקדמות ולחזור ולהיות חלק טבעי מליגת העל. באופן אישי, לאורך כל הקריירה שלי, עמדתי מבחינה סטטיסטית סביב עשרה כיבושים בממוצע. אני מאמין, שאם אשחזר דבר כזה העונה במכבי נתניה, זה יחשב הצלחה בשבילי. כמובן, שזה יעזור מאוד לקבוצה להשיג את המטרות שלה העונה".

אהבתם? תייגו חברים ממש אהבתם? מוזמנים לשתף בפייס וגם בואטס…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן