ג'ייד קוסמטיקס מרחיבה השקעתה בנתניה

0
995
אזור התעשיה קריית אליעזר. צילום באדיבות עיריית נתניה

אזור התעשייה הישן (קריית אליעזר) מתעורר: חברת "דניה קוסמטיקס" המייצרת ומשווקת את מותג הקוסמטיקה ג'ייד, הודיעה על הרחבת פעילותה באזור נתניה. החברה החלה בעבודות להקמת מבנה תעשייה אשר ישמש את המערך הלוגיסטי. מבנה זה יצטרף לשני מבנים נוספים שפועלים.

המבנה הנוסף נבנה ברחוב המסגר שבאזה"ת קריית אליעזר (צפון) , בשטח שישתרע על כ- 5500 מ"ר. המבנה יכלול שתי קומות למשרדים ושטחים תפעוליים לוגיסטיים. המבנה החדש יתווסף, כאמור, לשני המבנים הקיימים בהם מתקיימת היום פעילות הייצור ואחסון אריזות ריקות. שלושת הבניינים יהוו את מרכז פעילות החברה. החברה מעסיקה כ-600 עובדים.

לנתניה און ליין נמסר, כי חברת ג'ייד קוסמטיקס מאכלסת כיום בנתניה בשלושה מבנים מפוזרים הסמוכים למתחם בהקמה. המבנה העתידי של החברה יוקם לאור הצורך בשטחים נוספים להרחבתה. "החברה בחנה ושקלה מספר חלופות, ולאחר ניתוח הנתונים ובחינתן בחרה להישאר בנתניה ולהרחיב פעילותה".

ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, ברכה על החלטת חברת הענק והוסיפה, כי "אזורי התעסוקה בנתניה ממוצבים, ממותגים ומושכים אליהם יותר ויותר חברות. כחלק ממדיניות עירונית לעידוד ופיתוח אזורי תעשייה ואזורי תעסוקה, החלטת ג'ייד מצטרפת להחלטתן של עשרות חברות מובילות לבסס פעילותן בנתניה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן