דני עמוס בראיון ראשון: לומד את שירי האוהדים

0
389
דני עמוס - מכבי נתניה
שוער מכבי נתניה דני עמוס. צילום באדיבות מכבי נתניה

 

ברשימת הקניות שהגיש הצוות המקצועי של מכבי נתניה, סלובו דראפיץ' ושי ברדה, לבעלים אייל סגל, בלטה העדיפות לאיוש עמדת השוער. שני השמות שצוינו בראש הרשימה הם אריק ינקו שחתם בסופו של יום בקבוצת נעוריו הפועל ת"א ושוערה של מכבי פתח תקווה בעונה האחרונה – דני עמוס – מי שחתום, יחד עם חבריו, על המקום הרביעי.

דני עמוס, שרק לפני מספר עונות זכה באליפות עם קבוצת נעוריו קריית שמונה, לא מסתיר את התרגשותו מהחתמתו במכבי נתניה. גם הוא יודע, שהדרישה המרכזית של צוות המאמנים, בדיוק כמו של הבעלים אייל סגל, היא משחק בשם הסמל – משהו שאבד במהלך שנים ארוכות של כדורגל מקצועני וכדורגלנים להשכרה לכל המרבה במחיר – ומכבי נתניה היא הראשונה להחזירו.

דני עמוס, ברכות על ההחתמה.
"שמע, זה כיף גדול. אני ממש שמח ומאושר על החתימה בנתניה. זה ממש ריגש אותי, שהסגל המקצועי רצה אותי בשער נתניה. אני חייב להודות, שאני פשוט מחכה בכיליון עיניים לפתיחת העונה – בתקווה אמיתית לעשות דברים יפים יחד".

כאשר פנו אליך ממכבי נתניה, שחזרה לליגת העל אחרי שנה בלאומית, האם היו לך חששות?
"ממש לא. להפך, זה כבוד גדול שמועדון גדול כמו מכבי נתניה רוצה שאשחק בשבילו. זה נכון שבשנים האחרונות הלך למועדון מכבי נתניה פחות טוב והמועדון היה היה במקומות שהוא לא צריך להיות – מנגד, מבחינתי, להפוך לחלק מצוות שלם אשר עושה הכל כדי להחזיר את מועדון מכבי נתניה למעלה – לפסגת הכדורגל הישראלי – זה כבוד אמיתי".

רשמת עונה מצוינת במדי פתח תקווה. מדוע לא המשכת לעונה נוספת במדי הקבוצה?
"בנוגע לפתח תקווה, זה כבר לא מעניין. אני חתמתי כרגע לעונה אחת במדי נתניה פלוס אופציה – בתקווה להמשיך כמה שיותר מבחינתי".

מהן השאיפות האישיות שלך לעונה הקרובה ומהן לטעמך השאיפות הקבוצתיות שיכתיבו סגל והמאמנים?
"השאיפה האישית שלי זה קודם כל להמשיך את המומנטום החיובי של העונה האחרונה – בה הייתי בכושר טוב ולהמשיך ולהשתפר כמה שיותר. באשר לשאיפות הקבוצתיות אדע הרבה יותר כשיתחילו רשמית האימונים. שמעתי שיש חדר הלבשה יוצא דופן במכבי נתניה. אני, כמובן, רוצה להיות חלק מזה ולהמשיך וליהנות מכדורגל. זה דבר שאני כן יודע, כיוון שסלובו ושי אומרים זאת באופן קבוע – לכידות ומשחק מהנה".

קהל האוהדים של מכבי נתניה מהווה חלק בלתי נפרד מליווי הקבוצה וניתן לומר שמהצלחתה. עד כמה אתה מודע לכך?
"בהחלט שאני מודע. גם שמעתי וגם ראיתי את הקהל בפעולה. יותר מזה, בראש הקבוצה עומד אייל סגל, שהוא איש עסקים מדהים, מבין בכדורגל ובעיקר אוהד הקבוצה. הקהל של נתניה זה אלפי אוהדים, שהגיעו למשחקי בית ולמשחקי חוץ והם שותפים מלאים למהפך שהקבוצה עוברת בשנה האחרונה. חשוב לי מאוד, כמו לכל שחקני מכבי נתניה, שהקהל המקסים הזה יגיע, יעודד וכמובן ייהנה מכדורגל איכותי ויפה. בינתיים, אני לומד את שירי אוהדי נתניה".

אתה משתייך לסגל נבחרת ישראל בקמפיין הנוכחי. האם אתה שואף לקבל את חולצת ההרכב הראשון במשחקים הקרובים?
"כמו כל ספורטאי, ובוודאי כמו ישראלי, זו גאווה להיות בסגל נבחרת ישראל. ברור שאני מקווה ומייחל לקבל את הצ'אנס ללבוש את חולצת ההרכב הראשון, אבל זו החלטה מקצועית של הצוות המקצועית. בין אם אקבל את ההזדמנות ובין אם לא, אני תמיד אהיה שמח ואהיה גאה להיות חלק מהסגל".

אהבתם את הראיון עם דני עמוס? מוזמנים לפרגן בשיתוף בפייס או בואטס…

כתבות נוספות העשויות לעניין את קוראי ספורט נתניה און ליין:

ניצן חורש בראיון על רעיון ושיר העלייה של מכבי נתניה

 

 

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן