האבטחה במתחם גני הילדים בנתן יונתן לא תוסר

0
145
אתרי הבניה מסביב למתחם גני הילדים

בעקבות התערבות מערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, הצליחה יו"ר ועד ההורים בנתניה, סמדר סגל, לבטל את הכוונה להסיר מאבטח אחד במתחם הגנים ברחוב נתן יונתן בשכונת עיר ימים בנתניה.

בימים האחרונים נודע להורי הילדים הלומדים בקומפלקס של שבעה גני ילדים ברחוב נתן יונתן, כי בכוונת העירייה להפסיק את עבודתו של אחד המאבטחים ולהשאיר מאבטח אחד לשמור על מאות ילדים. ההורים פנו לעירייה וביקשו להשאיר את שני המאבטחים, שכן לדבריהם מדובר בקומפלקס גנים שממוקם כמובלעת בין אתרי בנייה. לדברי אחד ההורים במהלך שנת הלימודים שעברה הצליח גבר זר לחדור לאחד מגני הילדים ועירנותם של המאבטחים הביאה לתפיסתו.

ליאת יעקב, תושבת השכונה פנתה להנהלת העירייה וביקשה לעצור את הכוונה להשאיר שומר אחד בקומפלקס גני הילדים. בפוסט שפרסמה בפייסבוק כתבה: " למרות הבטחתה האישית של מרים פיירברג להורי הגנים מהמתחם החדש לכך שתהיה אבטחה מתוך הבנתה את המצב הייחודי שאין לו אח ורע בנתניה- גנים שממוקמים כמובלעת בתוך אתר בנייה- מחר יהיה היום האחרון בו תוכלו ללכת לגן בשקט נפשי (יחסי) ובידיעה שיש מי ששומר על השער בפתח הגן. כנראה מישהו שם החליט שהיטל האבטחה שאנו משלמים אינו מספיק או שיש הוצאות יותר חשובות משמירה על ילדים בני 3. באחד מהגנים כבר היה השנה כשל אבטחה חמור אליו הוזעק השומר ועדיין מישהו שם החליט שמספיק שומר אחד בודד שיאבטח 7 גנים שונים, עם 4 כניסות שונות שאינן סמוכות זו לזו בטווח ראייה סביר בו זמנית. ואיפה יישב השומר? על כיסא באמצע אתר הבניה? יש לציין גם שהעירייה החליטה שבמתחם (רגיל) שבו יש 3 גנים ומעלה- יהיה שומר. גני נתן יונתן אינם מתחם אחד ולכן זכאים לפי החלטת העירייה לשני שומרים כמו שהיה עד היום. בשם הורי הילדים אני פונה לכל מי שיכול להשפיע על כך שהשומר יקבל מחר הודעה שמבטלת את ההחלטה ההזויה להפקיר ככה את הילדים".

מערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין פנתה ליו"ר ועד ההורים בנתניה, סמדר סגל, אשר טיפלה בבעיה מיידית, פנתה להנהלת העירייה והביאה לביטול ההחלטה להשאיר בקומפלקס הגנים רק מאבטח אחד, לפחות עד חודש ינואר הקרוב. נמסר, כי בחודש ינואר יבדק שוב נושא האבטחה בגנים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן