האם יוגש כתב אישום או שהתיק יקבר בערימות?

0
124
עו
מייצג עו"ד אשר אדרי

קטטה שארעה בין שני שכנים על רקע ויכוח שנסב סביב גזם עצים, מטרידה רבות את עו"ד אשר אדרי, פרקליטו של אחד המעורבים בפרשה – גבר כבן 60 – שלטענתו הותקף והוכה במשך דקות ארוכות. מעוצמת המכות אף אושפז האיש בבית חולים, נגרמו לו שברים בארבע צלעות וכן נזקק לכסא גלגלים במשך מספר שבועות. יש לציין, כי השכן השני הגיש אף הוא תלונה במשטרה בו טען כי הוא זה שהותקף.

המשטרה אכן חקרה את הפרשה ואת התלונות והגישה את מסקנותיה והמלצותיה להמשך טיפולה של מחלקת התביעות של המשטרה. אולם, כך טוען עו"ד אדרי, מערך התביעות של המשטרה, משום מה, מתמהמה בטיפול בתיק ועדיין לא הגיע להחלטה האם להגיש כתב אישום או לא.

בפנייתו לראש שלוחת תביעות שרון, דרש עו"ד אדרי לזרז המהלכים. לנתניה און ליין מסר, כי "חרף העובדה שחלפו כבר למעלה מחודשיים ממועד האירוע החמור, רשויות האכיפה טרם מצאו לנכון להשלים את הטיפול בתיק זה. מדובר בעניין מטריד, לשון המעטה. כולי תקווה כי חרף העומס המוטל על רשויות האכיפה, העניין יזכה לטיפול בהקדם ויפה שעה אחת קודם".

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה, כי "עם סיום חקירת האירוע הועבר תיק החקירה לבחינה ועיון של יחידת התביעות המשטרתית. בימים אלה התיק נבחן ובקרוב תתקבל ההחלטה באם להגיש כתב אישום כנגד החשוד".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן