הביצה לוהטת: מרגישים את הקיץ באוויר

0
249
רכילות נתניה 2016
חם ולוהט בביצה המקומית של נתניה. ברשימת הצלמים: דניאל עובדיה, איציק בן שושן ועוד...

אהלן חבר'ה, סוף-שבוע קיצי נוסף בפתח ואנחנו, כאן, עם רכילות סופר-שווה.

חגיגה מרשימה שהתקיימה השבוע היא מסיבת ההפתעה שאירגן לעצמו (כן, כן, לעצמו) חבר המועצה בדימוס, עו"ד יוסי מכלוף, שמבחינתו, הדבר היחיד שהוגדר כהפתעה ביום ההולדת שלו הם האורחים שיגיעו. ואכן, הקריוקי סטייג' בר התמלא עד אפס מקום בים של חברים וחברות שהגיעו לפרגן לבעל השמחה שחגג 35 לחייו וזייפו בכיף.

וברשימת המגיעים החלקית: הראשונה בממלכה מרים פיירברג-איכר, סגנית ראה"ע עו"ד שירי חגואל סיידון וחבר המועצה יוסי דורון שחגגו גם הם את יום הולדתם, חברי מועצה מכל קצות הקשת הפוליטית (עו"ד ענת לביא אזולאי, רפי ימין, עקיבא יצחקי ועוד ועוד…) וכמובן המון חברים טובים מכל קצות הארץ.

זה קרה בשבת. לראשונה אירח היכל התרבות בעיר ימים את אירועי שבתרבות – עליהם מנצחים אישית חברת המועצה צ'וצ'י זילברברג ומנכ"ל היכלי התרבות בעיר בני אפרים. מאות גדשו את האולם והוכיחו פעם נוספת: לעיר נתניה מגיע תרבות בשבת, באולם עם מזגן פועל ומיקרופונים. מי שהגיעו לפרגן הם חברי פורום ועדי השכונות שהביעו תמיכה בפתיחת האודיטוריום בסופי השבוע.

למי שפספס, שגריר אנגליה בישראל ערך מסיבה בביתו לכבוד נציגי פירמת עורכי  הדין הגדולה בעולם "אלן אוברי" – לונדון. באירוע נכחו גם עורכי דין בולטים מישראל, ביניהם, עורך הדין הפלילי הנתנייתי בני כץ – שהגיע לפרגן לאחיו, מבכירי הפירמה הלונדונית.

שמח היה בשלישי האחרון. קצת אחרי שזכו בתואר אלופי ליגת הקטרגל, פרויקט הדגל החברתי והספורטיבי של העמותה לחינוך בלתי פורמאלי ושל אגף הספורט העירוני, התייצבו הקבוצות הזוכות לארוחה של המון כיף ועל חשבונו של רונן פדלון, בעלי מסעדת "אצל רונן".

ואילו דניאל מורשת, הכוכב הראשי של גאליס, הגיע למועדון לואי ברעננה לפגישה אישית עם הילדים. שופופו על התמונה של אור זייציק ואבידן נגר.

מזל"ט מגיע לאריק אמסלם מקפה ג'ו ולאשתו בר שחגגו בסופ"ש האחרון יום נישואין שלישי של לאב איז אין דה אייר, מזל"ט גם לקלריס אוחיון שחגגה 23 שנים לחייה לצד החבר. מזל"ט מיוחד לנטלי זלמנוביץ' שגדלה בשנה ולליז סחלי שחגגה את יום הולדתה וגם לשושי מסיקה, תושבת רמת פולג, לרגל הוצאת ספר הילדים החדש שלה "קסם האושר".

בסימן חו"ל. מי שהתפנקו להם בברלין הם מעיין ואיציק בוכובזה (יועץ הנדל"ן לבית buy home). לעומתם, מי שהתפלש לו בבוץ הוא ברק דבש, יועץ הנדל"ן לבית רימקס מקסימום שבמקום בילוי בחו"ל מצא עצמו מבלה עם החברים במילואים.

לא פראייר! סחטיין על המומחה לענייני נדל"ן וזכיין סנצ'ורי 21 בנתניה, רון פרי. הוא, פשוט, נתן בראש ובגדול בתריאטלון תל-אביב.

עשרות בכירי המשק, פוליטיקאים, ראשי ערים ומנהלי עמותות הגיעו למלון שרתון סיטי טאואר לאירוע השקת הספר "בונה הגשר", ביוגרפיה על חייו ופועלו של נשיא הקרן לידידות הרב יחיאל אקשטיין שראה אור בעברית בהוצאת ידיעות ספרים. וברשימה החלקית: עפר שכטר, מלכת היופי בדימוס טיטי איינאו, יעל גולדמן ואורי פפר, לירז צ'רכי ומושיק גלאמין.

אירחו מכל הלב איש העסקים לב לבייב ורעייתו אולגה, שיחד עם הרב אקשטיין פעלו רבות לרווחתם של עשרות אלפי ילדים ומשפחות נזקקות במדינות חבר העמים.

הודעה אישית: רגע לפני סיום, ברשותכם, אנצל את הבימה ואת המדור לומר תודה ענקית לעשרות חברים, מכרים ובני משפחה, שבצהרי שישי האחרון זנחו את הקוסקוס והמפרום, ויתרו על הים והגיעו אל בר הארט סטריט פולג לרגל השקת ספר הביכורים שלי, "נסיך או סביח". תודה לכל אחד ואחת מכם, שלכם שיר אוסטפלד.

יאללה ביי…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן