הוארך מעצר החשוד בהריגת רוכב האופניים

0
88

מעצרו של תושב כפר יונה (19) הוארך הבוקר בחשד לכאורה להריגה, נהיגה בשכרות, סטייה מנתיב התנועה ונהיגה בקלות ראש. על פי החשד אתמול (שבת) בשעות הבוקר נהג החשוד ברכב פרטי בכביש 4 מדרום לצפון, לאחר בילוי לילי במסיבה במועדון ולאחר שתיית אלכוהול. החשוד סטה לשול ימין, התנגש חזית באחור ברוכב אופניים (34) תושב רעננה, שרכב במסגרת אימון ספורט. כתוצאה מההתנגשות נהרג רוכב האופניים.

פרקליטו של החשוד, עו"ד ארז מלמד, טען בדיון על הארכת מעצרו, כי רוכב האופניים סטה לפתע לנתיב השמאלי וכי הנהגת שנסעה אחרי החשוד ראתה אותו מנסה להימנע מפגיעה, אך לא הצליח. "מדובר בחייל מצטיין, נקלע בפעם הראשונה עם רשויות החוק. הוא התקשר ישר לכוחות ההצלה, התקשר למפקדיו בצבא".

עוד טען עו"ד מלמד, כי "חברי מגיע עם בקשה למעצר בכותרת הריגה, הריגה על שום מה? אם יש ראיות לנהיגה בקלות ראש יוגש, אבל להציג כותרת של הריגה כי נהג בשכרות, מה יותר פשוט מאשר לעשות בדיקת ינשוף בשטח".

החשוד טען בחקירתו, כי שתה לגימת בירה בשעה 01:00 אחר חצות "האם זו אינדיקציה לנהיגה בשכרות? " שאל פרקליטו וביקש לשחררו ממעצר. שופט בית משפט השלום בראשון לציון, אריאל ברגנר, לא נענה לבקשת המשטרה להאריך את מעצרו של החשוד בחמישה ימים והאריך את מעצרו ביומיים בלבד

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן