הותר לפרסום: נעצר חשוד ברצח שי שירזי

0
279
שי שירזי. מתוך האינסטגרם

מאז הרצחו של שי שירזי, במוצאי שבת לפני שבוע, הוטל צו איסור פרסום על כל פרט מפרטי החקירה. היום – שני, בשעות הבוקר, הותר לפרסום, כי מיכאל לוי, תושב נתניה (29) נעצר על בחשד למעורבות ברצח שי שירזי.

למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין נודע, כי לוי וחשוד נוסף נעצרו בשבוע שעבר בחשד למעורבות בניסיון רצח של מישהו אחר, לפני כחצי שנה. במהלך חקירתם, אירעה, ככל הנראה, תפנית ולוי נלקח לחקירה במשרדי היחב"ל.

בית משפט השלום בראשון לציון נענה חלקית לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו של לוי בתשעה ימים, זאת לאחר שהיה אמור להשתחרר ממעצר בגין החשד במעורבות לניסיון רצח, או אז נעצר על ידי היחב"ל בחשד למעורבות ברצח שירזי. לוי מכחיש את המיוחס לו.

שי שירזי נורה למוות בתל-אביב במוצאי שבת, לפני כשבוע. בשעה 23:35, לערך התקבל דיווח על אירוע ירי ברחוב משה סנה בתל אביב. מחקירה ראשונית עלה, שרכב שנסע ברחוב משה סנה – מצפון לדרום, עצר ברמזור אדום בצומת הרחובות משה סנה ואלי טבין. כלי רכב עצר בסמוך לרכב, כשלפתע נורו מתוכו יריות אשר פגעו בשניים. הצעיר מביניהם, שי שירזי, נפצע באורח אנוש ואילו נוסע נוסף כבן 45 נפצע באורח קל בגפיו.

למקום הוזעקו אמבולנסים של מד"א וכוחות משטרה. פראמדיקים ומתנדבים של מד"א ביצעו בשי פעולות החייאה ופינו אותו לבית חולים איכילוב, אולם, זמן קצר לאחר מכן, נקבע מותו. הפצוע פונה אף הוא לבית חולים איכילוב.

שי שירזי (33), בנו של ריקו (אריה) שירזי, המרצה בימים אלה עונש מאסר במסגרת פרשה 512, ריצה עד לחודש אוקטובר 2014 עונש מאסר בן חמש שנים בגין סיוע להריגה. שי, שנחשב בימי צעירותו לנער מבריק ובעל שליטה מלאה במחשבים ובלוגיקה, התיש בימי מאסרו את המערכת המשפטית בשורה של עתירות הנוגעות לזכויותיו כאסיר, במרביתם זכה.

אביו ריקו שירזי לא הורשה לצאת ללוות את בנו בדרכו האחרונה. שירות בתי הסוהר דחה את בקשתו של שירזי האב. בדיון שהתקיים בעתירתו של שירזי לצאת ללוויה טען נציג המדינה, כי בידי המשטרה ושירות בתי הסוהר מידע המצביע על סיכון לחייו של שירזי והסובבים אותו, במידה ויצא ללוויה. עוד טען נציג המדינה, כי אבטחתו של שירזי תחייב הערכות כבדה ומיוחדת על מנת לשמור על חייו. עקב כך סורבה בקשתו.

כאמור דבר מעצרו של לוי בחשד למעורבות ברצח הותר לפרסום, אולם עדיין לא הותרו לפרסום פרטים נוספים בחקירה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן