החתן יצא מהארון החתונה בוטלה

0
151

כתב הגנה שהוגש השבוע לבית משפט השלום בנתניה חשף מקרה מעניין שאירע לאחרונה: בני זוג שעמדו להינשא, ביטלו, כמעט ברגע האחרון, את חתונתם. הסיבה: הגילוי כי החתן הוא הומוסקסואל.

בתביעה שהוגשה נגד מתחם האירועים בו אמורה היתה להערך החתונה, טענה האישה, כי למרות שהחתונה בוטלה עקב אירוע המהווה "כוח עליון", סירבו בעלי מתחם האירועים להשיב לה את המקדמה ששולמה בסך כ-21 אלף שקלים.

בכתב התביעה טענה הצעירה באמצעות פרקליטתה, עו"ד אילה ויזל, כי "גילוי מפתיע ומסעיר זה, שהינו ללא ספק בבחינת "כח עליון" – המצדיק את השבת המקדמה – הביא כמובן לפרידתם המיידית ולביטול החתונה, על כל הבושה, המבוכה ואי הנעימות כלפי כל הסובבים – בני משפחה, המשפחה המורחבת וחברים – שידעו זה מכבר על החתונה המיועדת".

עוד נטען בכתב התביעה, כי "על אף היותה המומה, כאובה ולא יודעת את נפשה, ובטרם התאוששה – התובעת לא השתהתה ומיד פנתה לנציבי הנתבעת והודיעה להם בדמעות שהם נפרדו ושהחתונה בוטלה".

בתביעתה ביקשה הצעירה מבית המשפט להורות להחזיר לה את המקדמה ששילמה, פיצוי על סך 20 אלף שקלים וכן הוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד.

פרקליטם של בעלי חברת האירועים, עו"ד ד"ר ניסן שריפי, טען בכתב ההגנה, כי "אין לראות בשום פנים ואופן בהומוסקסואל כ"מחלה קשה" וממילא אין לראות בזהות מגדרית זו "ככוח עליון". הומוסקסואליות מוגדרת כיום כזהות מגדרית או נטייה מינית וכבר מזה כ-30 שנים איננה מוגדרת כסטייה מינית או כעבירה פלילית".

עו"ד טען ד"ר שריפי, כי "יתכן, אמנם, כי הגילוי "המפתיע והמסעיר" (כלשונה של התובעת) גם לה צער רב, אך אל לו לבית להתייחס לעניין זה, אלא לכל היותר, כאל מעשה בגידה בלבד וכמובן שאין כאן ואף לא היה כאן עניין של כוח עליון. מבחן התוצאה הוא שעקב אותו מקרה של בגידה בני הזוג נפרדו והחתונה בוטלה".

בסיכום טענותיו ביקש ד"ר שריפי מבית המשפט לדחות את התביעה ולחייב את הצעירה בהוצאות משפט ושכר טרחת עו"ד.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן