היערכות מוגברת לערב השנה האזרחית

0
65

כוחות משטרה גדולים ערוכים לקראת חגיגות סוף השנה ופתיחת שנת 2016. בימים אלה סיימו במשטרה את ההיערכות לאירועי השנה האזרחית החדשה, שיתקיימו ביום חמישי הקרוב.

כוחות גדולים יפעלו לשמירה על הסדר והביטחון ברחבי הארץ בכלל ובנתניה בפרט, ויעמידו לרשות המבלים הרבים דוכני הסברה בנושאים שונים וכן עמדות לבדיקת שכרות בהן יוכל כל נהג לבדוק את רמת האלכוהול בגופו בטרם יישב מאחורי ההגה.

מהמשטרה נמסר, כי לאור המצב הביטחוני, הוחלט לתגבר את הכוחות הפועלים בשטח בכוחות מיוחדים של המשטרה, שיוצבו בסמיכות למוקדי הבילוי ויהוו כוחות התערבות לכל אירוע אלים. כמו כן תורגש תנועה ערה של רכבי משטרה בכבישים ובמרכזים, יוצבו מחסומים רבים ועמדות בידוק ויבוצעו סיורים רגליים של כוחות משטרה גלויים וסמויים. מוקדי 100 ו-110 יעובו על מנת לתת מענה מהיר לפניות אזרחים בנושאים שונים.

עוד נמסר, כי במטרה למנוע אירועי אלימות ומקרים של נהיגה בשכרות או נהיגה מסוכנת הוחלט על פעילות מניעה מקדימה. במסגרת הפעילות הגיעו בימים האחרונים שוטרים למוסדות החינוך השונים, פגשו תלמידים והסבירו להם על הסכנות הגלומות בנהיגה בשכרות ובשימוש בחומרים האסורים על פי חוק. השוטרים הדגישו בפני התלמידים את חשיבות הציות להוראות החוק.

בניגוד להודעת משטרת ישראל במוסדות החינוך בנתניה לא התקיימו הדרכות לתלמידים. אל מנהלי בתי הספר התיכוניים בנתניה נשלח מנשר המשותף לעיריית נתניה והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים, ובו הסבר בנושא שתיית אלכוהול ונהיגה. במנשר התבקשו התלמידים לנסוע בקווי לילה ולא לנהוג לאחר שתיית אלכוהול. עוד נמסר במנשר, כי מבצע אכיפה למניעת נהיגה תחת השפעת אלכוהול יערך בליל השנה האזרחית החדשה על ידי משטרת נתניה והפיקוח העירוני.

בנוסף נמסר ממשטרת ישראל, כי בוצעו ביקורות לבעלי העסקים השונים אשר קיבלו לידיהם מסמך המפרט נהלי בטיחות ואת הוראות החוק. נודע, כי במהלך הלילה יערכו השוטרים בדיקות רישוי עסקים מקדימות במקומות הבילוי על מנת לוודא עמידה בהוראות הבטיחות.

יו"ר ועד ההורים העירוני, סמדר סגל, מסרה למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "האם לא נכון יותר היה לשלוח שוטר לכל בית ספר לתת הסברה לילדים? הסברה של שוטר הרבה יותר משמעותית מקבלת פרוספקט. רצוי שהמשטרה תתאמץ לפני הסילבסטר ולא תעבוד שעות נוספות אחרי. ויטמין c, כמו שאומרים, מונע את המחלה, או לפחות מצמצם את הסיכוי".

במשטרה אישרו , כי אכן לא בוצעו הדרכות על ידי שוטרים כיוון שלא התקבלה הנחייה כזו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן