הלהיט של משינה כיכב בבית המשפט

0
204
ד
עורך הדין ד"ר ניסן שריפי. צילום דורון זכריה

כידוע, יזם שפותח עסק חדש ללא רישיון עסק צפוי לקנסות כבדים ולצווי סגירה. מאידך, רבים מהעסקים יכולים לטעון שהעירייה טועה בסיווג שלהם, וברור שככל שהסיווג נמוך יותר, עלויות הוצאת רישיון עסק נמוכות יותר. זה בדיוק המקרה שנדון בימים אלה בבית משפט.

עיריית נתניה, באמצעות התובעת עו"ד רוני דורון, הגישה כתב אישום נגד עסק בתחום השווארמה בטענה, כי הוא מוגדר "מסעדה" – בעוד בעלי העסק, באמצעות ד"ר שריפי, טענו בתוקף כי מדובר בעסק המוגדר "מזנון שווארמה". בטענות ההגנה ציין ד"ר שריפי, כי בתי המשפט בארץ משתמשים בסיווג "מזנון שוארמה" על דרך של שיגרה. "האם ייתכן כי כל בתי המשפט טועים ורק עיריית נתניה צודקת בטיעוניה? האם כמילות השיר של משינה 'רק אני ואנוכי נורמלי מכולם', סבורה העירייה כי כל האמת נמצאת עמה בלבד"? , כתב ד"ר שריפי.

השופט ברנד החליט השבוע (יום ב') כי "אומנם ד"ר שריפי הפנה אל שיר נאה של להקת משינה, אולם מדובר בטענה אשר ראויה לבחינה לאחר הגשת כלל הראיות ולא כבסיס לכך שאין להשיב לאשמה בתום פרשת התביעה". כעת, על ד"ר שריפי להביא עדים במסגרת "פרשת ההגנה" שיסבירו לשופט מה ההבדל בין "מזנון שוארמה" לבין "מסעדה"…

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן