הליכוד בראשות אלון אלראי: נחזיר את נתניה לנתנייתים

0
187
אלון אלראי ליכוד הליכוד נתניה
רשימת הליכוד בראשות אלון אלראי למועצת העיר נתניה

 

תחת הססמא "נתניה לנתנייתים" חושפת סיעת הליכוד בנתניה, בראשות אלון אלראי, את התכנית שלה לעיר.  מטרת התכנית היא לשים את תושב העיר במרכז, לפני תושבים עתידיים ולפני גורמים חיצוניים. בליכוד מאמינים שזהו הבסיס הנכון לפעילות העירונית.  "באמצעות הידע והניסיון, בשיתוף פעולה מלא עם הממשלה והכנסת, סיעת הליכוד תחזיר את נתניה לנתנייתים", קבע יו"ר הרשימה אלון אלראי.

אלון אלראי, מהן הנקודות המרכזיות במצע רשימת הליכוד בנתניה למועצת העיר? 

"יש לנו עשר נקודות. הראשונה: שיפור תפיסת השירות של הרשות מול התושב. התושב הוא לקוח שזכאי לקבל את השירות הטוב ביותר מעייריה. הנקודה השנייה היא מסלול ירוק לעסקים! בהתאם לחוק שהוביל ח"כ יואב קיש מהליכוד, הליכוד בעיר יפעל להפחתת בירוקרטיה, הקלה ברישוי עסקים וקידום המסחר בעיר. לפעול למתן עדיפות להתחדשות עירונית בשכונות ובמרכז העיר. לפעול למתן עדיפות לתושבי העיר בפרויקטים של מחיר למשתכן, ליזום ולקדם פרויקטים של דיור בר השגה (בניית דירות קטנות ודירות להשכרה)".

מה התייחסותכם לתחום החינוך? 

"אנו במצע מתייחסים, כמובן לתחום החינוך, שהינו אחד המרכיבים החשובים ביותר בהחזרת נתניה לנתנייתים. אנו מתכוונים לפעול להשקעה בחינוך- הן תקציבית והן אסטרטגית. מתוך מטרה לשים את ילדי העיר במרכז ולהגדיל את אחוזי הזכאים לבגרות, גיוס לצה״ל ושירות לאומי. אנו מתייחסים כמובן לנושאים רבים אחרים המטרידים את תושבי העיר".

איזה נושאים למשל? 

"חנייה. לתת עדיפות לתושבי העיר בחנייה ברחבי העיר, לרבות בחופים ולפעול למען הקמת חניונים עירוניים. לתת עדיפות לתושבי העיר בחנייה ברחבי העיר, לרבות בחופים ולפעול למען הקמת חניונים עירוניים. תחבורה: לפעול להקמת מערך תחבורה ציבורית יזומה ומתכוננת, שתקשור את כל חלקי העיר. מסתננים: לטפל בבעיית המסתננים בעיר (בשת"פ עם משרדי הממשלה) ולהחזיר את הביטחון והתעסוקה לתושבים. שיפור מעמד השכונות: לתמוך בהקמת וועדי שכונות בבחירות מוסדרות. וועדי השכונות יתרמו לקשר בין העירייה לתושב ולחיזוק הקהילות וכמובן ספורט הקרוב ללבי: לקדם את הספורט בעיר- קידום הספורט העממי והמקצועי. השקעה במתקני ספורט בשכונות, שבילי אופניים ייזום הקמת ליגות מקומיות, וקבוצות ספורט קהילתיות שיתרמו לבריאות התושבים".

"המטרה שלנו היא להחזיר את נתנייה לנתנייתים- לשים את התושבים בראש סדר העדיפויות. העובדה שהליכוד היא מפלגת השלטון, תאפשר לנו לפעול ביתר קלות מול הממשלה לקיצור תהליכים ולהגדלת תקציבים", סיכם אלראי

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן