המדינה ערערה על העונש – בית המשפט המחוזי הקל

0
102
עו
מייצג. עו"ד מירון רוזנטל. תמונת ארכיון

לפני כשנה הורשע תושב נתניה (37) בגידול סמים לאחר שנמצאה בביתו מעבדת סמים. מכתב האישום שהוגש נגדו נטען, כי הנאשם החזיק וגידל סם מסוגן מסוג קנאביס במשקל כולל של 16.68 ק"ג.

בתסקיר מבחן שנעשה לנאשם פורט בהרחבה מצבו הרפואי וכן ההיתר שקיבל לשימוש בקנאביס רפואי עקב מצבו הרפואי. יתרה מזאת, קצינת המבחן התרשמה כי הנאשם לא פעל ממניעים עבריינים. בית המשפט קיבל את טענות פרקליטו, עו"ד מירון רוזנטל ואת המלצות שירות המבחן, ודן את הנאשם ל-300 שעות לציבור, שישה חודשי מאסר על תנאי וקנס בסך 100 שקלים.

בעקבות גזר הדין הגישה המדינה ערעור על קולת העונש. בהודעת הערעור טענה המדינה, כי שגה בית המשפט שלא נתן את המשקל הראוי והמתבקש לחומרת העבירות בהן הורשע הנאשם ואף ביקשה לשלוח את הנאשם לחצי שנה של עבודות שירות למען הציבור.

כמו כן טענה המדינה, כי "בית המשפט שגה בכך שלא נתן כלל משקל לפגיעה באינטרס הציבורי בענישה ממשית ומרתיעה, כאשר מדובר בעבירות חמורות הפוגעות בביטחון הציבור באופן ממשי, ואשר הפכו למכת מדינה של ממש".

למרות שבית המשפט המחוזי – מרכז קיבל את ערעור המדינה, השתכנעו השופטים מטיעוניו של עו"ד מירון רוזנטל והקלו עוד יותר. השופטים זהבה בוסתן, שמואל בורנשטיין ואב בית הדין, אברהם טל, גזרו על הנאשם חודש מאסר בפועל שירוצה בעבודות שירות.

עו"ד מירון רוזנטל מסר בתגובה לעיתון נתניה און ליין – נתניה, כי "אני שמח שמדינת ישראל היא מדינת חוק ושופטי בית המשפט פעלו כפי שפעלו והחליטו מה שהחליטו".

כתבות נוספות העשויות לעניין אתכם: 

כך איתר צייד הפדופילים חשוד בפדופיליה שפעל באזור

נתניה: מכר סמים לסוכן סמוי ושוחרר למעצר בית

נלכד עם סמים, נדון מאסר, ערער ויבצע במקום עבודות שירות

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן