המוסיקאי אמיר פרישר גוטמן הלך לעולמו

0
179
אמיר פי גוטמן. צילום רעות שטיינברג - מתוך ויקיפדיה

המוסיקאי והזמר אמיר פרישר גוטמן הלך לעולמו בבית חולים רמב"ם בחיפה, לאחר שטבע ביום שבת בחוף עתלית. מאז טביעתו נלחמו הרופאים להציל את חייו. מדינה שלמה התפללה לנס, אולם מצבו של אמיר שהיה 50 דקות ללא דופק, הוגדר אנוש.

ד"ר מיקי הלברטל, סגן מנהל בית חולים רמב"ם בחיפה, בשעות הצהריים, כי בית החולים מיצה את היכולות הטיפוליות בפרישר גוטמן וכי אין להם אפשרות לעשות שום דבר. נודע כי ליבו של פרישר גוטמן עדיין פועם ובני משפחתו נמצאים לידו. ד"ר הלברטל הסביר, כי אפסו סיכויי ההישרדות לפרישר גוטמן וכי לאחר בדיקות שבוצעו במהלך בוקר יום ראשון מוצו היכולת הטיפוליות.

זמן קצר לאחר מכן נודע, כי אמיר פרישר גוטמן הלך לעולמו. אמיר פרישר גוטמן, בן 41, טבע בחוף ים לא מוכרז ליד עתלית – במהלך מסיבה לכבודו לחגיגות "יום הולדתו השני", שחל ביום שבת.

פרישר גוטמן קיבל בדיוק בשנה שעברה, 22 ביולי 2016, את ההודעה שאינו חולה בסרטן מסוג לימפומה וכי האבחנה הייתה שגויה.

פרישר גוטמן, חבר להקת הבנים היי פייב בעברו, חזר לכותרות בעקבות ההכנות במהלך שנת 2016 למופע איחוד של להקת הבנים המיתולוגית. במהלך ההכנות התגלה, כי פרישר גוטמן חולה במחלת הסרטן. במשך חודשים ארוכים עבר טיפולים והקרנות. במהלך יוני 2016, בבדיקה ייחודית שבוצעה בארה"ב, התברר כי בבית החולים הישראלי שגו בהערכתם וכי אינו חולה בסרטן.

אמיר, תושב שכונת פולג-עיר ימים בנתניה, בחר לחגוג כאמור את יום הולדתו החדש בחוף הים, במסיבה משפחתית אליה הגיעו בני משפחה וחברים קרובים של אמיר לחוף לא מוכרז באזור עתלית – שם העבירו את הלילה. בשעות הצהריים נכנסו אמיר יחד עם אחייניתו בת החמש וקרובת משפחה נוספת למים.

דקות ספורות לאחר מכן החלה הילדה לטבוע. אמיר הרים את אחייניתו שראשה יהיה מחוץ למים – עד שהגיע למצב של אפיסת כוחות. מספר גולשים ששהו באזור בהם, ג'פרי ישי, בעלה של מיכל אמדורסקי, נחלצו לעזרתם והצליחו להציל את שתי הבנות. אמיר, כאמור, חולץ אחרון שהוא ללא דופק וללא נשימה. חבריו שמשו אותו למים החלו בפעולות החייאה בסיסיות עד הגעתם של צוותי ההצלה.

יוני ג'ורנו תושב נתניה, הכיר את אמיר לפני כעשר שנים בפסטיגל. בנו של ג'ורנו ביקש להצטלם עם אמיר. מאז התפתחה בין השניים חברות אמיצה. ג'ורנו סיפר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "היינו בקשר כשנה, הוא סיפר לי על כך שהוא בארון, היו לנו שיחות נפש רבות. היינו בקשר 24/7. כשהוא הכיר את ינאי בן זוגו התרופף הקשר. אמיר היה בחור רגיש, נפש של אומן. אהבנו אהבת נפש. לפני כשנה הבנתי שהוא מתגורר בעיר ימים וחשבתי להיפגש איתו, אולם חיכיתי וחיכיתי. לפני כחודש שלחתי לו הודעה ופתאום נחתה עלי הבשורה הקשה הזו. ברגעים קשים אלה עולה לי השיר "אם הייתי יודע שזה יגמר – הייתי מחבק אותך יותר. אם הייתי יודע שכבר הסוף – הייתי נשאר עוד דקה לאהוב".

עוד כתבות העשויות לעניין את קוראי נתניה און ליין – ksn: 

פרשה 512: תשע שנות מאסר לריקו שירזי

מכבי רימקס נתניה: אלופת ליגת בנק יהב בכדורגל חופים

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן