המוקד העירוני – נפתח ווטסאפ לתושבים

מעתה יוכלו תושבי נתניה להודיע על תקלות למוקד העירוני באמצעות אפליקציית ווטסאפ; בנוסף יוכלו התושבים להשתמש באפליקציית המוקד העירוני - מוקד נתניה

המוקד העירוני – נפתח ווטסאפ לתושבים

ווטסאפ למוקד העירוני. צילום באדיבות עיריית נתניה

עיריית נתניה הודיעה על ממשקים חדשים לפנייה למוקד העירוני ולפניות הציבור. בין הממשקים אפשרות שליחת הודעה באפליקציית "ווטסאפ" ואפליקציה ייעודית-שירותית המאפשרת דיווח ישיר למוקד שירות 106 ולפניות הציבור.

מעיריית נתניה נמסר, כי המוקד העירוני מהווה כתובת זמינה לקבלת מידע וטיפול בפניות, אשר אכיפתם וביצועם מתבצע על ידי אגפי העירייה השונים. המוקד פעיל 24 שעות ביממה ומאויש במוקדנים מקצועיים המנתבים את הפניות לאגפים ולאנשי המקצוע הרלוונטיים.

לצורך שיפור השירות והנגשתו, הופעלו ממשקים נוספים לפנייה למוקד, בין השאר באמצעות שליחת הודעת "ווטסאפ" למוקד העירוני במספר 052-6333106.

בנוסף יוכלו התושבים לפנות למוקד העירוני באמצעות אפליקציה בשם "מוקד נתניה" אשר תהווה דרך נוספת לפנות למוקד העירוני ולפניות הציבור וכן להתעדכן בסטטוס הפניות.

עוד נמסר, כי שרות זה הינו נדבך אחד ממגוון שרותים דיגיטליים נוספים שיורחבו בעתיד, ביניהם אתר עירוני חדש ואפליקציה עירונית מורחבת.

אופירה חסיד

אופירה חסיד

עיתונאית at ksn
אופירה חסיד משמשת כעיתונאית וכעורכת משנה בשבועונים קול השרון, השרון שלי ובפורטל ksn.
אופירה חסיד

כתבות אחרונות של אופירה חסיד (כתבות נוספות של הכותב)

תגובות

תגובות

שלחו תגובה

האימייל לא יוצג באתר. (*) שדות חובה מסומנים

תגי HTML מותרים: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

מאמרים נוספים

שינוי גודל גופנים
ניגודיות