המנהל הטריד מינית ונדון למאסר על תנאי

0
180
עו
מייצג. עו"ד גל שר-טוב

תושב האזור נדון לשישה חודשי מאסר על תנאי בגין הטרדה מינית של עובדת בחברה בה שימש מנהל. הפרשיה נחשפה בעקבות תלונה במשטרה, שהגישה עובדת, נגד שני מנהלים בכירים בחברה בה עבדה, בגין מעשים מגונים והטרדות מיניות חוזרות. בתלונתה סיפרה העובדת, כי המנהלים אף התנכלו לה במקום העבודה.

נגד השניים הוגש כתב אישום חמור, בגין מעשה מגונה ועבירות מין, אולם לאחר שהתבררו הדברים, נמחק כתב האישום נגד אחד המנהלים, זאת לאחר שפרקליטם של השניים, עו"ד גל שרטוב, הצליח להוכיח שהמנהל שלא ביצע כל עבירה.

נגד המנהל השני הוגש כתב אישום מתוקן, בגין הטרדה מינית. מכתב האישום עולה, כי במספר הזדמנויות פנה הנאשם לעובדת בהצעות בעלות אופי מיני.במסגרת הסדר טיעון הודה הנאשם והורשע בעבירה של הטרדה מינית.

שופטת בית משפט השלום בפתח תקווה, אליאנא דניאלי, קיבלה את הסדר הטיעון שנעשה בין הצדדים וקבעה, כי "מדובר במעשים הטורדים מנוחה וגורמים לחוסר נעימות מתמשך, ודאי כאשר מדובר במקום עבודה ובהצגת הצעות באופן חוזר ונשנה. יחד עם זאת, נוכח קבלת האחריות על ידי הנאשם, עברו הנקי, חלוף הזמן ומתן הסכמה להסדר על ידי המתלוננת, אני מוצאת, כי ההסדר אליו הגיעו הצדדים ראוי".

השופטת גזרה על הנאשם שישה חודשי מאסר על תנאי וכן פיצוי בסך 50 אלף שקלים לעובדת.

עו"ד שרטוב מסר למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "לאחר שהובאו בפני הפרקליטות עובדות וראיות הגנה משמעותיות והתגלו סתירות וליקויים בחקירה – נמחק לחלוטין כתב האישום כנגד אחד הנאשמים לאחר שהוכח שלא ביצע כל עבירה.כנגד השני תוקן כתב האישום באופן משמעותי כך שנותרה עבירה של הטרדה מינית ברף הנמוך לגביה לקח אחריות ואף דאג להעביר עוד בטרם הדיון את סכום הפיצוי לקופת בית המשפט עבור המתלוננת".

עו"ד שרטוב הוסיף: "בית המשפט קיבל את טיעוני וגזר על הנאשם השני מאסר על תנאי ופיצוי למתלוננת – יצוין כי לאחר שהפרקליטות ישבה עם המתלוננת, אף היא, נתנה הסכמתה להסדר זה וזאת לא בכדי. מדובר בעוד פרשה שנופחה ללא פרופורציות, התחילה בקול גדול עד שכמעט וחיסלה קריירות מפוארות של אנשים בעלי עבר נקי שפעלו והקריבו רבות למען המדינה ואשר נגמרה לבסוף בקול ענות חלושה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן