המשטרה: ראש עיריית נתניה נעצרה במהלך חקירתה

0
315
ראש העיר נתניה מרים פיירברג-איכר. צילום רן אליהו

חוקרי להב 433 החליטו במהלך חקירת ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר לעצור אותה ולהביאה לבית המשפט לדיון בבקשה להאריך את מעצרה, בחשד למעורבות בפרשה 255. פיירברג-איכר, נחקרה, באזהרה, החל משעות הבוקר המאוחרות של יום רביעי במשרד לה"ב 433 – זאת במסגרת פרשה 255. במשטרה ציינו, כי פיירברג-איכר הגיעה באופן עצמאי. תשאולה של פיירברג-איכר היה צפוי, בין השאר, לאור מעמדה.

עוד נמסר מהמשטרה, כי שלושה מתוך ארבעת הנחקרים שעוכבו בבוקר יום רביעי, נעצרו אף הם במהלך חקירתם ויובאו לבית המשפט לדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרם.

המשטרה חשפה ביום שני, כי יחידה להב 433 בשיתוף רשות ההון ורשויות המס פרשה שעיקרה מתן שוחד, טובות הנאה ומרמה בתחום הנדל"ן בעיר נתניה. על-פי החשד חברו גורמים שונים, בהם קבלנים, יזמים, עורכי דין, עסקנים וכן בכירים בעיריית נתניה, לקדם פרויקטים שונים שלא כדין ותוך ניצול קשריהם ומעמדם.

בליל שלישי עיכבה משטרת ישראל ארבעה אישים מקומיים, בהם שני קבלנים וגורם בכיר בעיריית נתניה. הארבעה נחקרים בשלב זה על הקשר שלהם לפרשה 255. בבוקר יום רביעי, כאמור, זומנה פיירברג-איכר לתשאול ולחקירה תחת אזהרה.

עם חשיפת הפרשה, ביום שני, עוכבו לחקירה עורכי הדין צפריר פיירברג, בנה של ראש עיריית נתניה, עורך הדין אברהם גוגיג הנחשב למקורבה של פיירברג-איכר, הקבלן אברהם תשובה והאדריכל גבי טטרו. ביום שלישי האריך בית המשפט את מעצרם בטענה לחשש לאפשרות לשיבוש הליכי חקירה.

החקירה מנוהלת בסיוע הרשות לאיסור הלבנת הון ומימון טרור ומלווה על ידי המחלקה הכלכלית בפרקליטות המדינה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן