הצפון מתחדש בבית ספר ובמרכז קהילתי

0
88
הדמיית בית ספר הלל צור החדש. באדיבות עיריית נתניה

בימים הקרובים יחלו העבודות לבנייתם של מרכז קהילתי ומבנה חדש של בית ספר "הלל צור" בצפון נתניה על שטח כולל של כ-4000 מ"ר. העבודות יתבצעו באמצעות ח.ל.ת.

מעיריית נתניה נמסר, כי בית הספר תוכנן על פי תפיסות חדשניות המאפשרות שימוש גמיש והתאמה לצרכים משתנים בכל מרחבי המבנה וחצרות בית-הספר ויהווה חלק ממוקד קהילתי הכולל מתנ"ס, גינה ציבורית, אולם ספורט עתידי ושבילי הולכי רגל ואופניים לקהילה.

מדובר בשלב הראשון שיוקם מתוך שלושה, במסגרתו ייבנו שמונה כיתות לימוד, בהיקף כספי של כ- 15 מיליון שקלים, כאשר עם השלמתו של בית הספר, הוא יכלול 24 כיתות וכן ספריה, מעבדות וחדרי ספח בגדלים שונים, על פי פרוגרמת משרד החינוך בנושא. העבודות להקמת השלב הראשון צפויות להיערך כשנה.

עוד נמסר, כי ההחלטה על כך התקבלה מתוך רצון להעניק לתלמידי צפון העיר סביבה חינוכית חדשנית ומתקדמת, בהתאם לצפי האיכלוס של בית הספר שגדל והולך.

במקביל, תחל העירייה באמצעות ח.ל.ת, לבצע בסמוך לבית הספר, עבודות להקמתם של מרכז קהילתי ומעון יום חדשים.

המרכז הקהילתי יוקם בסמוך לבית הספר ובהיקף כספי של כ- 9 מיליון שקלים ויהא בעל נגישות גבוהה לבית הספר כאשר יחובר אליו בגשר עילי להולכי רגל. מעון היום – יכלול שתי קומות בשטח של כ- 600 מ"ר ויוקם בעלות כוללת של כ- 5 מיליון שקלים.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, מסרה: "אנו יוצאים עתה להקמתם של מבני חינוך וקהילה נוספים גם לטובת תושבי צפון נתניה. כמו כן אנו מבקשים להרחיב את רשת מועדוני הנוער בעיר ובתוך כך להעניק כר פעילות פורה, לרווחתם".

עו"ד שירי חגואל סיידון, סגנית ראש העירייה ויו"ר דירקטוריון ח.ל.ת, הוסיפה: "הקמת קריית החינוך בצפון העיר, הכוללת הקמת ביה"ס יסודי, מרכז קהילתי ומעון יום, מרעננת את צפון העיר ונותנת לתושבי האזור מענה חינוכי – תרבותי מקיף."

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן