התיק נסגר מחוסר ראיות

0
117
עו
מייצג. עו"ד גל שר-טוב

בחודש מאי 2016 נעצר צעיר תושב נתניה בחשד ליצוא, יבוא, סחר, הספקת סמים מסוכנים, החזקת נשק שלא כדין, יבוא ויצוא נשק בלי רשות. בדיון על הארכת מעצרו נמסר, כי בחיפוש שנערך בביתו נתפס חומר החשוד כסם, רובה אוויר וכן נשק מאולתר בצורה ובגודל של מחזיק מפתחות.

במשטרה היו בטוחים, שהדרך לכתב אישום חמור בטוחה – אלא שלתמונה נכנס פרקליטו, עו"ד גל שר-טוב. זמן קצר לאחר מעצר החשוד הצליח פרקליטו לשחררו בתנאים מגבילים.

למרות החשדות הכבדים, בעיקר בעניין החשד לנשק מאולתר, הצליח עו"ד שר-טוב לעורר ספקות – זאת לאחר שהציג מידע וראיות, בין השאר, שהצעיר כלל לא ידע שמחזיק המפתחות בו החזיק ואותו רכב מאדם אחר, הוא אקדח מאולתר.

בסופו של הליך, שנה אחרי המעצר הראשוני, הודיעה הפרקליטות על סגירת התיק – לאחר שלא נמצאו מספיק ראיות להעמדת הצעיר לדין. "מדובר בבחור צעיר, ללא כל עבר פלילי, שאין ולא היה לו אי פעם קשר לגורמים עבריינים", סיכם עו"ד שר-טוב.

עו"ד גל שרטוב הוסיף למערכת נתניה און ליין – נתניה און ליין, כי "למזלו, לאור הליווי הצמוד והייעוץ המשפטי לאורך כל ההליך מראשיתו, הצלחנו למנוע הגשת כתב אישום חמור בגין החזקת נשק וסחר בסמים אשר היה גורר אחריו סיכון ממשי למאסר ארוך בפועל. הלקוח שקיבל את חייו חזרה, ממשיך ללמוד ולעבוד קשה, מדובר בצעיר מוכשר מאד שעתידו לפניו, אשר לאור הכרותי האישית עימו, צפוי לו עתיד מזהיר בתחום בו הוא עוסק".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן