חה"כ רויטל סויד: "השיח ברשתות החברתיות הפך לאלים ובריוני"

2
110
השדולה למיגור השיח האלים והבריוני ברשתות החברתיות בראשותה של חה"כ רויטל סויד

"הגיעה העת שענקיות הרשת כדוגמת google או פייסבוק יעניקו מענה לאזרח ולמשתמש הישראלי, המוצא עצמו מוכפש ברשתות החברתיות כמעט ללא יכולת התגוננות" – כך קבעה ביום רביעי, במהלך הדיון הראשון של השדולה למיגור השיח האלים והבריוני ברשתות החברתיות, יו"ר הוועדה, חה"כ רויטל סויד. בדברי הפתיחה אמרה, כי "השיח ברשתות החברתיות הופך לאלים ובריוני. חופש הביטוי הינו ערך עליון במדינה דמוקרטית. מותר לומר ולבקר הכל- השאלה היא לא מה אומרים, אלא איך אומרים".

בדיון עצמו השתתפו לימור מזרחי, אמו של דוד-אל מזרחי ז"ל  שהתאבד בעקבות בריונות ברשת, וכן אליעזר רוניס, אביו של אריאל רוניס ז"ל, מנהל בלשכת האוכלוסין שהתאבד לפני כחודש בעקבות פרסום "שיימינג" ברשת. "טיפת גזענות לא הייתה בו. אני יודע שהוא לא הקורבן האחרון", אמר.

לקחו חלק בדיון נציגי הארגונים הכפתור האדום, Google, שומרי מסך, אגודת הלהט"ב, המועצה לשלום הילד, הסתדרות המורים, איגוד האינטרנט, השירות הפסיכולוגי, על"ם, משטרת ישראל, נציגי הורים ונציגי מועצת התלמידים הארצית.

 

עשיתם כבר לייק לעמוד הפייסבוק החדש של נתניה און ליין – ksn? זה הזמן: נתניה און ליין – ksn מבית נתניה און ליין

2 תגובות

  1. צופים זה בית הרשמה!!! מחנה קיץ עוד השנה!!!
    צופים זה בית זה ערכים צריך לחשוב מחוץ לקופסא זה הצופים.
    בימים הקרובים יחלו גיוסים לשבטים ברחבי העיר בשיתוף עם בתי הספר , בקיץ הקרוב תוכלו לצאת למחנה קיץ ולחוות את הכיף שבדבר , הצופים זה כלי לחיים לשיפור יכולות לפיתרון בעיות לרגישות להבנה לחברה, הצופים זה הדלת והפתח לעתיד לתפקידים מאתגרים בצבא באזרחות ובקהילה אל תפספסו זאת הדרך לחיים טובים יותר.

    מוזמנים לצפות בסירטון ולהירשם בקישור למטה

    סירטון פירסומת

    https://www.youtube.com/watch?v=Y_vgQX35aFg

    טופס הרשמה

    http://goo.gl/forms/jzy22DsU1h

  2. מאחת שתומכת שבג"ץ מבלי לשאול שאלות אני לא מצפה לכלום!!!! כל הישיבות והדיבורים האלה לא מחזיקים מים, מקבלים משכורות עתק בשביל לטחון מים, בגלל זה משקיעים המון כסף ואנרגיה כדי להיבחר לכנסת . ילדות מותקפות מינית בדרום תל אביב וזה לא מזיז להם תתחת, ישראלים ופלסטינים חלשים מפוטרים מעבודות בגלל מסתננים שמועסקים יותר בזול, גם לא מזיז להם תתחת, אז דיונים על אלימות ברשת תדחפו לתחת שלכם, עלינו זה לא עושה רושם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן