חוסר אונים מול מעשי ונדליזם ורעש בגן ציבורי ברחוב בן יהודה

0
86
חבורת נערים בגן ברחוב בן יהודה

מדי לילה מגיעים לגן ציבורי ברחוב בן יהודה נערים המקימים רעש ומבצעים ונדליזם במתקני הגן ; התושבים טוענים שעיריית נתניה לא מטפלת בהם באופן יסודי ; בעירייה טוענים שנעשתה אכיפה מאסיבית

דיירי רחוב בן יהודה המתגוררים בסמוך לגן הציבורי, סובלים מזה זמן רב מחבורות נערות, אשר מגיעות לגן מצויידים באופניים חשמליים וקטנועים, מקימים רעש ומבצעים ונדליזם במתקני הגן.

אחת מתושבות הרחוב, המתגוררת בסמוך לגן, תיארה לנתניה און ליין, את הסבל שעובדים השכנים מדי לילה, עד לשעות הבוקר המוקדמות. התושבת סיפרה לנתניה און ליין – ksn, כי "מדובר בגן ציבורי נוסף על גן השבעה וגן ירושלים. כמעט מדי ערב ובמיוחד בסופי שבוע מגיעים לגן בני נוער, עם אופניים חשמליים. מדובר בקבוצה קבועה, הם שותים אלכוהול, צועקים, שוברים בקבוקים על מתקני הילדים. זה קורה בחצות וזה קורה גם בשעות לפנות בוקר. באופן קבוע אנחנו סובלים ולמרות שהזעקנו עשרות פעמים את העירייה המצב נמשך כבר שנה וכלום לא עוזר, הם ממשיכים בשלהם".

התושבת הוסיפה, כי "אנחנו כל הזמן מזעיקים את הפיקוח העירוני, אבל עד שהם מגיעים הילדים מצליחים לברוח. הם גם פיתחו דרך לזהות את הרכבים של הפיקוח שמגיעים והם נמלטים משם. כמה דקות אחרי שהפקחים נוסעים, הם חוזרים. אני לא מבינה למה אי אפשר לטפל במצב באופן יסודי? לדעתי מדובר בקבוצה של ילדים קשים, שמעתי כמה פעמים חלק מהם שאמרו שאין להם לאן ללכת. אני לא מבינה למה העירייה לא מטפלת בהם? אנחנו לא ישנים בלילות והמצב בלתי נסבל, אי אפשר לנהל חיים כך".

לא פעם ביקשו השכנים המתגוררים במקום מהנערים שיהיו שקטים יותר, אולם בתגובה זרקו הנערים אבנים על חלונות ומרפסות הבתים של השכנים שהעזו לבקש שקט. לדבריה מדובר תמיד באותם בני נוער: "העירייה צריכה לבדוק מי הם ולטפל בהם מול ההורים שלהם או מול האנשים המתאימים שמטפלים בבני נוער" הדגישה.

מעיריית נתניה נמסר בתגובה, כי "בניגוד לנטען, נעשתה אכיפה מסיבית בגן זה.במסגרת זו נרשמו דוחות בגין הקמות רעש, הוחרמו נרגילות ובוצעה אכיפה. מינהל האכיפה ימשיך לבצע סיורים תכופים במתחם ולאכוף בהתאם למען שמירה על איכות חיי התושבים".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן