חצי מרתון במרוץ החופים

0
273
מרוץ חופים נתניה. צילום באדיבות עיריית נתניה

מרוץ "סולגאר נתניה" שכבר הפך למסורת, ומתקיים זו השנה החמישית, הינו המרוץ היחיד בארץ שנערך לאורך החוף ויתקיים ביום שישי ה- 4 במאי 2018.

במירוץ השנה יתווסף מקצה חדש – חצי מרתון ארבעת המקצים המוכרים של המרוץ – מקצה ק"מ (מסלול משולב, רובו על הכביש וטיילת חוף נתניה וקטעו האחרון מתבצע על קו החוף), מקצה 10 ק"מ (מסלול משולב, חצי ממנו על הכביש וטיילת החוף של נתניה וחציו השני על קו החוף), מקצה תחרותי אתגרי 5 ק"מ (מסלול מעגלי אשר משלב ריצה על הכביש, ירידה בשביל ישראל וריצה על קו החוף) ומקצה עממי המותאם לילדים ומשפחות של 2 ק"מ.

באירוע הספורט צפויים להשתתף אלפים מתושבי נתניה ואורחיה, שיגיעו למרוץ. בסיום המרוץ יתקיים בחוף פולג הפנינג גדול עם דוכני מזון בריאות, הופעות, מתחמי ישיבה ועוד.

מעיריית נתניה המפיקה את המרוץ נמסר, כי המרוץ, בחסות סולגאר, מהווה חווית ריצה ייחודית בארץ, המשלבת ריצה לאורך הטיילת המרהיבה המשקיפה על הים, תוך סיום בריצה לאורך החוף הרחב על גבי החולות המהודקים בים.

עוד נמסר, כי המרוץ הייחודי משלב חווית ריצה יוצאת דופן לאורך רצועת החוף היפה בארץ. המרוץ מותאם הם לחובבי ריצה במסלולים הקצרים, והן לרצים מקצועיים במקצה חצי מרתון".

איתן מרקוביץ', מנכ"ל ובעלים אמברוזיה סופהרב, יבואנית סולגאר ציין, כי "אני שמח וגאה להוביל את מרוץ סולגאר עוד צעד קדימה עם מסלול חצי מרתון שיאפשר השנה גם לרצים מקצועיים לקחת חלק באווירה המיוחדת של מרוץ חופים סולגאר נתניה".

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן