חשד: נעזר בבנו בן ה-9 בביצוע פריצות

1
160
החשוד ובנו כפי שנתפסו במצלמות האבטחה. צילום דוברות המשטרה

תושב נתניה, בשנות ה-40 לחייו, נעצר ביום חמישי השבוע, בחשד שפרץ למגורי עובדים זרים באחד מיישובי עמק חפר וגנב אלפי דולרים ורכוש. על פי החשד נהג החשוד להיעזר בבנו בן ה-9 בפריצות.

מהמשטרה נמסר, כי ביום חמישי הגיע חשוד מלווה בבנו הקטן למגוריהם של עובדים זרים ביישוב במועצה האזורית עמק חפר. החשוד ובנו פרצו למקום והצליחו לגנוב אלפי דולרים, מחשב לפטופ, איי-פד ורכוש רב שהיה שייך לעובדים שהתגוררו במקום.

מניתוח מהיר של הממצאים תוך שימוש בצילומי האבטחה הצליחו השוטרים לאתר את החשוד ולהביא למעצרו. השוטרים שעצרו אותו הבחינו שהחשוד לבש את אותם בגדים איתם, על פי החשד, החשד ביצע את ההתפרצות.

עוד נמסר מהמשטרה, כי על פי החשד אין זה מדובר במקרה ראשון בו החשוד נעזר בבנו בביצוע התפרצויות וגניבות רכוש וכי ככל הנראה אלו פעלו כך גם במקרים נוספים.

החשוד נעצר והועבר להמשך חקירה של משמר הגבול. פרטי האירוע הועבר גם לטיפול של גורמי הרווחה.

במשטרה ציינו, כי מדובר במקרה קשה בו, לכאורה, השתמש אב בבנו לביצוע עבירות התפרצות וגניבה: "שידול קטין לביצוע עבירה פלילית זו עבירה חמורה שבמידה ותתברר תפעל המשטרה למיצוי מלוא חומרת הדין עם העבריין".

מפקד הפעילות הוסיף כי, "מצער לראות ילד בן תשע שגדל ומתחנך בתוך מציאות של פשע ועבריינות שעלולה להשפיע עליו למשך כל חייו".

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן