חשד: שדד חנות נוחות באיומי אקדח

0
266
אקדחי הפלסטיק שנמצאו בדירה בחיפה. צילום דוברות המשטרה

תושב כרמיאל בן 35 נעצר בחשד שהיה מעורב בשוד חנות נוחות בגעש. בתאריך 23.7 בשעת לילה התקבל במשטרת ישראל דיווח על אירוע שוד בחנות נוחות בתחנת דלק במתחם געש. מתחקור ראשוני של האירוע עלה, כי חשוד נכנס לחנות הנוחות תוך שהוא מתחזה כחמוש ושודד כסף רב תוך איומים.

בסריקות ששביצעו השוטרים באזור אותרו ממצאים אשר נחשדו ככאלו ששימשו בעת אירוע השוד ונפתחה חקירה. בלילה שבין שלישי לרביעי, הצליחו השוטרים לאתר את החשוד בדירה בחיפה ועצרו אותו. בחיפוש שנערך בדירה אותרו אקדחי צעצוע מפלסטיק, שנראו כמו אקדחים אמיתיים.

החשוד הובא לבית משפט השלום בפתח תקווה להארכת מעצרו, אולם סירב לייצוג משפטי והתעקש לייצג את עצמו. נציג המשטרה, רס"ר אלכס בלטר, טען בדיון על הארכת מעצרו של החשוד, כי על פי החשד איים החשוד בעזרת אקדח על המוכר ולקח מהקופה 4000 שקל. כמו כן מסר, כי בחקירתו הודה בביצוע מעשה השוד ואף הודה בביצוע שוד אחר בתחנת דלת בתל אביב. בנוסף הוסיף רס"ר בלטר: "הוא סיפר על אירוע אחר שהיה בחדרה, אירוע בו נגרם נזק, איים להצית רכב של בחורה שהוא שוכר ממנה דירה, החשדות כבדים".

למרות שהחשוד הודה בשני מעשי שוד, ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו בשבעה ימים על מנת לבצע פעולות חקירה נוספות וכן עקב מסוכנותו של החשוד. החשוד עצמו מסר בבית המשפט: "הכל נכון, שדדתי, הכל בסדר, זהו, לא מצטער על כלום".

סגנית נשיאת בית משפט השלום בפתח תקווה, השופטת רחל קרלינסקי, נענתה חלקית לבקשת המשטרה והאריכה את מעצרו של החשוד בחמישה ימים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן