כתב אישום: התחרות בכביש הסתיימה במוות

1
146
fotolia צילום

כתב אישום הוגש ביום ב' נגד שני צעירים, תושבי נתניה, מתן מליחי (24) ולילך דרזי (34) בגין גרימת מוות ברשלנות של נער בן 16, לאחר שהתחרו ביניהם על הכביש.

 מכתב האישום עולה, כי בחודש מרץ השנה בילו הנאשמים יחד עם הנער בן ה-16 אחרים במסיבה באזור התעשייה הישן. לאחר חצות יצאו הנאשמים מהמסיבה ונהגו בשני רכבים. מליחי נהג באחד ואילו דרזי נהגה ברכב השני, כשלידה ישב צעיר ומאחור הנער בן ה-16.

עו"ד יצחק אבישר. צילום נתניה און ליין-ksn
עו"ד יצחק אבישר. צילום נתניה און ליין-ksn

 בכתב האישום נטען, כי הנאשמים נסעו לכיוון שדרות בן צבי בנתניה, מכיוון צפון  לדרום. במהלך נהיגתם התחרו הרכבים זה בזה. הנאשמים נהגו כשהרכבים היו סמוכים מאד זה לזה, הקדימו זה את זה לסירוגין ובמהירות שעולה על המותר. במהלך הנסיעה, בהגיעם לעקומה בכביש, סטה מליחי אל עבר דרזי ודופן שמאל של רכבו פגע בדופן  ימין של הרכב בו נהגה דרזי. כתוצאה מכך הסיטה דרזי את הרכב לשמאל, איבדה שליטה ועלתה על אי-תנועה. בהמשך התנגשה בעמוד תאורה, חצתה אי-תנועה ועברה אל נתיב הנסיעה הנגדי, שם המשיכה עד שהרכב החל לעלות באש והיא נעצרה. כתוצאה מכך נפגעו הצעיר והנער בן ה-16, שנפצע קשה ונפטר מספר שעות לאחר מכן בבית חולים לניאדו.

 לאחר התאונה המשיך מליחי בנסיעה קצרה,  החנה את רכבו וניגש ברגל למקום התאונה. מליחי ביקש מהנוסע שנפצע שלא יספר על מעורבותו בתאונה. לאחר שדרזי, הצעיר והנער פונו מהמקום עזב מליחי את מקום התאונה מבלי לדווח על מעורבותו ואף ביקש מאחיו שיחנה את הרכב במקום מרוחק מהבית. לאחר שנודע לדרזי ולצעיר על מות הנער, נפגשו עם מליחי ובני משפחתו וביקשו ממנו למסור למשטרה את חלקו בתאונה. רק אז התייצב מליחי בתחנת המשטרה ודיווח על מעורבותו בתאונה.

 פרקליטה של דרזי, עו"ד יצחק אבישר, מסר לנתניה און ליין בתגובה, כי "טרם קיבלנו את חומר הראיות לידינו, אבל מהכירי את תיק החקירה, טענות המשטרה ברובן לא נכונות ועדיף שנמתין לחומר הראיות והכרעת בית המשפט. אני מאמין שיהיו הפתעות".

תגובה 1

  1. תודה , לעיתון נתניה און ליין שמביא לנו את הא5ינפורמציה החשובה הזו . ושוב אנחנו חוזרים על הרג של אנשים שבמקרה עברו שם בגלל כמה אנשים שאיכפת להם רק מעצמם או ששתו.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן