לפני התהום: תערוכה חדשה בלב נתניה

0
183
לפני התהום, נתניה
מתוך התערוכה לפני התהום. צילומים באדיבות עיריית נתניה

הפרויקט העירוני "חממת האמנים הצעירים", במסגרתו זוכים אמנים צעירים להציג יצירותיהם בגלריה בלב מרכז העיר נתניה ובעלות סמלית, ממשיך גם בשנת 2019: בשבוע שעבר נפתחה בגלריה "קנופי" התערוכה "לפני התהום"

ברשימת האמנים: אסאלה חסן, אפרת בואנה, גלי לוצקי ואנורדה דלקור. "חממת האמנים הצעירים", מיזם אותו מקדמת מינהלת התחדשות מרכז העיר, מעניק תמיכה ובמה לאמנים בגלריה הממוקמת ברחוב תל חי במרכז העיר. במסגרת הפרויקט, הפועל מזה שלוש שנים, זכו מספר אמנים ומעצבים צעירים להפעיל גלריה במתחם למשך כשנתיים – זאת במחיר סמלי.

בתום תקופת החממה, לאחר שהתבססו כלכלית, מוזמנים האמנים להשתתף במכרז ולשכור את החנות לתקופה נוספת במחירי שוק רגילים.

האמנים:

אסאלה חסן. בעבודותיה אפשר לחוש את הנעלם. את מה שנמצא ועלול לחדול להיות. בין המחיקות אפשר לראות גוף במרחב, כמו שאפשר לראות מה נשאר מהרגע כשהוא כבר חולף, כמו אותו הכיסא שהופך מחפץ לאובייקט שמדגיש את החסר. את המצב התמידי בין החיים למוות, היא מתארת כמצב ביניים.

אפרת בואנה. בעבודותיה אפשר לראות את חשיבות התנועה והקצב ביצירה. ישנן אנרגיות המתפרצות באופן של קומפוזיציה מוזיקלית וצבעונית. אפרת אוהבת להפגיש בין ניגודים של עולמות שונים ושם לחפש את שיווי המשקל המאפשר להם להתקיים יחד.

גלי לוצקי. בציוריה מזמינה גלי לבקר בעולמות מדומיינים ומנטליים. ציוריה הם מספרי הסיפורים, כאשר הדמויות הראשיות בהם – הן לרוב בעלי חיים מסוגים שונים ואף עצים, הלוקחים חלק פעיל בהתרחשויות דרמטיות מגוונות בנוף טבע פנטסטי. כמעט ולא תמצאו דמויות אנוש בעולמותיה הציוריים של לוצקי.

אנורדה דלקור. אמנית רב תחומית, צרפתייה ממוצא הודי, שעבודותיה מושפעות משתי התרבויות. בתוך הפאן הרוחני היא יוצרת את עולמה הפנטסטי. אנורדה פועלת באופן אינטואיטיבי,אימפולסיבי ובנגיעות עדינות, אך ללא שום היסוס.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן