מחיר הנסיעה מנתניה לתל אביב יוזל בעשרות אחוזים

1
215
צילום fotolia

שר התחבורה, ישראל כץ ושר האוצר, משה כחלון, הודיעו ביום שלישי השבוע, כי הגיעו להסכמה על תוכנית להוזלת תעריפי הנסיעה בכרטיסי חופשי חודשי לתל אביב – המשלבים נסיעות ברכבת ובאוטובוסים. בהמשך יוזלו התעריפים גם לנוסעים בכרטיסים יומיים ולקווים בינעירוניים.

מחיר הנסיעה בכרטיס חופשי חודשי משולב לרכבת ולאוטובוס מנתניה לתל אביב וחזרה, עולה כיום 491 שקלים. עם יישום התוכנית, בעוד מספר שבועות, יעלה מחיר הכרטיס 351 שקלים – הוזלה של 140 שקלים.

ההוזלה במחירי הנסיעה מנתניה ואליה, היא חלק מתוכנית הוזלות בתעריפי הנסיעה הציבורית בבאר שבע, בגוש דן, בחיפה ובירושלים. נודע, כי מטרת התוכנית היא לעודד מעבר של נהגים לנסוע בתחבורה הציבורית על מנת להפחית את עומסי התנועה הצפויים בעקבות עבודות הרכבת הקלה.

תגובה 1

  1. איזה יופי ! זאת אומרת שיש אפשרות להוזיל את הנסיעה, רק מתי שהם רוצים, למה? ברור שאם משתלם לנסוע בתחבורה ציבורית, לא היינו נוסעים ברכבים והיה שימוש בתחבורה ציבורית יותר מהרגיל, אבל !!! צריך להיות מצב חירום רק אז יש הקלות במחיר , בעולם, המודעות לתחבורה ציבורית הרבה יותר גדולה, אבל אצלינו במדינה, יושבים חכמולוגים שחושבים כמה שיותר לעשוק את ציבור חסר יכולת שאין לא אפשרות לרכב פרטי .

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן