מרפאה ראומטולוגית נפתחה בלניאדו

1
1725
ד"ר ג'ורג' חביב. צילום באדיבות בית חולים לניאדו

בשנים האחרונות, נודע, כי קיימת מצוקה באזור השרון במענה למחלות ראומטולוגיות, זאת עקב מחסור במרפאות המתמחות בתחום הראומטולוגיה. בבית חולים לניאדו זיהו את המצוקה והחליטו להרים את הכפפה. במסגרת זו גוייס את ד"ר גו'רג' חביב, ראומטולוג בכיר מהמרכז הרפואי "כרמל" לצוות הרפואי בלניאדו. ד"ר חביב עומד בראש המרפאה הראומטולוגית, שנפתחה זה מכבר.

מבית החולים נמסר, כי מחלות פרקים שונות הינם נחלתם של מטופלים רבים. המחלות משפיעות על מגוון מערכות פיזיולוגיות ומקשות על תפקוד יומיומי עקב כאבים חזקים מהם סובלים החולים. הרפואה המודרנית חקרה וחוקרת את המחלות הללו כבר שנים רבות והרופאים המטפלים בכך עוברים הכשרה ספציפית בתחום זה , הכשרה הנמשכת שנים ובסיומה מקבלים הרופאים תואר מומחה בראומטולוגיה (מחלות פרקים).

עוד נמסר, כי ד"ר חביב עומד בראש היחידה הראומטולוגית , במקביל לעבודתו כרופא בכיר במחלקה פנימית ג'. ד"ר חביב הגיע ללניאדו לאחר שנות עבודה ארוכות באיזור חיפה והגליל והוא משוכנע כי פתיחת המרפאה הראומטולוגית בלניאדו תהווה הקלה משמעותית למטופלים שנאלצו עד כה להטלטל בדרכים כדי לקבל טיפול רפואי מרופא ראומטולוג מומחה. "אני מזמין את כל מי שזקוק לך לקבוע תור למרפאה, אנו עובדים בשיתוף פעולה עם כל הקופות וניתן לקבל טפסי 17 עבור ביקור במרפאה" ציין ד"ר חביב.

תגובה 1

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן