משרד החינוך העניק תעודות הוקרה לאנשי חינוך מצטיינים

0
139
ענת ניר ותעודת ההוקרה. צילום באדיבות משרד החינוך

16 אנשי חינוך מצטיינים, מכל הארץ, קיבלו תעודות הוקרה על פעילותם החינוכית בשנת הלימודים תשע"ו. 2 בתי ספר קיבלו את פרס החינוך המחוזי לשנת הלימודים תשע"ו.

הטקס התקיים ביום רביעי השבוע, במהלכו הוענקו תעודות הוקרה לאנשי החינוך המצטיינים. בין אנשי החינוך המצטיינים בלטה ענת ניר, סגנית מנהלת מרכז פסג"ה בנתניה.

בנימוקים להענקת הפרס לניר, קבעה הוועדה, כי "ענת מכהנת כסגנית מנהלת מרכז פסג"ה נתניה זה כשמונה שנים. היא מקצועית ומסורה וזוכה להערכה מצד כל הממונים והשותפים. מתוקף תפקידה, ענת מופקדת על ניהול הפיתוח המקצועי במערכות המידע השונות של כ-170 מסגרות. בכל ישיבה במרכז הפסג"ה, ענת מלמדת את פרשת השבוע ואת השלכותיה על מערכת החינוך. לפי עדויות הצוות החינוכי, מדובר במפגשים מרתקים, רלוונטיים ומעוררים לחשיבה".

עוד מסרה הוועדה בנימוקיה, כי "ענת יזמה תכנית להנצחת זכר השואה בגני הילדים באמצעות גננות מובילות ובשיתוף עם מוזאון נתניה. היא מובילה זו השנה השנייה את תכנית "החלוץ החינוכי", חונכת את מורי ה"חלוץ החינוכי" בתהליכי פיתוח מקצועי ייחודיים שבהם היא מסייעת בבניית מערכי שיעורי בלמידה משמעותית. פיתחה שותפות עם מכללת אונו לביצוע קורס למורים בדרגות 7–9 סביב נושא מעורבות חברתית.ענת תורמת לצוות מרכזי הפסג"ה מניסיונה ושותפה לצוות חשיבה בפיתוח וביישום מחוזי כמו: תהליכי פיתוח מקצועי וירטואליים, למידה חוץ-כיתתית ועוד".

בנוסף קבעה הוועדה: "בכל תהליכי העבודה שואפת ענת למצוינות ולשיתופיות בכל דפוסי עבודה. היא משמשת מודל לחיקוי לצוות עובדי המרכז ולמחוז כולו; פעילה בצוותי מיקוד מחוזיים וארציים. כל עשייתה מאופיינת בריצה ל"מרחקים ארוכים" מתוך הבנה שתהליך חינוכי חייב להיות עמוק ויסודי. ענת נחנה במנהיגות שקטה וחכמה; היא מצליחה לרתום שותפים רבים ממגזרים שונים לפעילות מרכז הפסג"ה במקצועיות ותוך מתן כבוד לכל אחד".

מנהלת מחוז תל אביב, חיה שיטאי, אמרה לזוכים, כי הבחירה לעסוק בחינוך הינה בחירה בדרך חיים, אתם המצטיינים, ההוכחה לדבקות במטרה ואמונה במה שהנכם מובילים ומשמים בכך דוגמה ומופת לעמיתכם ותלמידכם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן