נאבק על חייו: אמיר פרישר גוטמן הציל את אחייניתו מטביעה וטבע בעצמו

0
118
אמיר פי גוטמן. צילום רעות שטיינברג - מתוך ויקיפדיה

הרופאים בבית החולים רמב"ם נאבקים מאז שעות הצהריים של יום שבת על חייו של המוסיקאי והבמאי, אמיר פרישר גוטמן, שטבע בחוף ים לא מוכרז ליד עתלית – במהלך מסיבה לכבודו שהתחילה עוד אתמול בצהריים לחגיגות "יום הולדתו השני", שחל בדיוק היום. פרישר גוטמן קיבל בדיוק בשנה שעברה, 22 ביולי 2016, את ההודעה שאינו חולה בסרטן מסוג לימפומה וכי האבחנה הייתה שגויה.

פרישר גוטמן, חבר להקת הבנים היי פייב בעברו, חזר לכותרות בעקבות ההכנות במהלך שנת 2016 למופע איחוד של להקת הבנים המיתולוגית. במהלך ההכנות התגלה, כי פרישר גוטמן חולה במחלת הסרטן. במשך חודשים ארוכים עבר טיפולים והקרנות. במהלך יוני 2016, בבדיקה ייחודית שבוצעה בארה"ב, התברר כי בבית החולים הישראלי שגו בהערכתם וכי אינו חולה בסרטן.

אמיר, תושב שכונת פולג-עיר ימים בנתניה, בחר לחגוג כאמור את יום הולדתו החדש בחוף הים, במסיבה משפחתית אליה הגיעו בני משפחה וחברים קרובים של אמיר לחוף לא מוכרז באזור עתלית – שם העבירו את הלילה. בשעות הצהריים נכנסו אמיר יחד עם אחייניתו בת החמש וקרובת משפחה נוספת למים. דקות ספורות לאחר מכן החלה הילדה לטבוע. אמיר הרים את אחייניתו שראשה יהיה מחוץ למים – עד שהגיע למצב של אפיסת כוחות. מספר גולשים ששהו באזור בהם, ג'פרי ישי, בעלה של מיכל אמדורסקי, נחלצו לעזרתם והצליחו להציל את שתי הבנות. אמיר, כאמור, חולץ אחרון שהוא ללא דופק וללא נשימה. חבריו שמשו אותו למים החלו בפעולות החייאה בסיסיות עד הגעתם של צוותי ההצלה.

מנהל מחלקת טיפול נמרץ נשימתי ברמב"ם, ד"ר ירון בר לביא מסר במסיבת עיתונאים מאולתרת מחוץ לבית החולים, כי מצבו של פרישר גוטמן מוסיף להיות קשה ולא יציב וכי הוא מטופל במחלקת טיפול נמרץ על מנת לייצב את מערכות גופו. ד"ר בר ישי הוסיף ואמר, כי נכון לרגע זה אמיר מגיב לטיפול והתקווה היא שמצבו יתייצב. ד"ר בר ישי הוסיף כי 48 השעות הקרובות הן קריטיות וכי עוד מוקדם לדעת אם יצא מהטביעה בשלום. אמיר נשוי מזה שמונה שנים לבן זוגו ינאי פרישר ולשניים ילד משותף בן ארבע.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן