נחנך מעון יום שיקומי תקשורתי

0
266
חנוכת מעון יום שיקומי - בית ויינברג. צילום רן אליהו

עיריית נתניה וקרן נתניה חנכו את בית ויינברג – מעון יום שיקומי תקשורתי ע"ש הארי וג'נט ויינברג, וכן, נחנך רחוב ע"ש ארצ'י שרמן.

בית ויינברג הינו מעון יום שיקומי תקשורתי. המתחם ארבע כיתות גן, חדרי טיפול וחצרות משחק לפעוטות מגיל חצי שנה ועד גיל שלוש, על פני 800 מ"ר. במתחם עובדים אנשי צוות פרא-רפואיים, מטפלים, מדריכים ואנשי צוות לרווחתם של הפעוטות.

מעיריית נתניה נמסר, כי לצורך בניית המעון נתרמו כ-2.7 מיליון שקלים באמצעות קרן נתניה מקרן ויינברג וקרן שרמן, הקרן לפיתוח שירותים לנכה בביטוח הלאומי, אלו"ט ועיריית נתניה. עוד נמסר, כי ארבע כיתות הגן מצטרפות לשתי כיתות נוספות של מעונות שיקומיים לפעוטות בעיר נתניה.

במשרד הרווחה ובביטוח הלאומי ציינו את הירתמותה של העירייה להעניק מענה מקיף לילדים ולמשפחות. מנהלת השירות הארצי לטיפול באוטיזם, לילאן שפרן, ציינה את העיר נתניה שלקחה אחריות על צרכי תושביה ובונה מבנים מותאמים לצרכי הפעוטות המאובחנים כאוטיסטים, לדבריה נתניה היא אחת מהערים הבודדות שהרימה את הכפפה ונערכה למבנה מתאים לצרכיהם של הפעוטות.

ראש העירייה, מרים פיירברג-איכר, ציינה בדבריה, כי "בשבילנו כולם שווים – כל ילד וילדה הם עולם ומלואו ואוצר בפני עצמו. אני שמחה שזכינו בבית הנהדר הזה. אני מודה לחברינו הטובים, הארי וג'נט ויינברג מארה"ב וג'קלין ומייקל ג'יי ומאנגליה, שהודות להם, לביטוח הלאומי ומשרד הרווחה יש לנו הזדמנות להעניק לילדים המקסימים את המעון המדהים עם סל שרותים נרחב בתנאים משודרגים, כל זאת על מנת לנצל את הפוטנציאל של כל ילד וילדה, לקידומם ולרווחתם".

מקרן ויינברג נמסר: "קרן ויינברג מחויבת לעיר נתניה. לקרן היתה הזכות לעבוד עם שותפים חזקים עליהם ניתן לסמוך והעומדים במילה שלהם כלפי חבר הנאמנים של הקרן- עיריית נתניה, קרן נתניה והקרן לפיתוח שירותים לנכה. המרכיבים להצלחה היא קרן נתניה והעומדת בראשה, ראש העיר, וזוהי גאווה גדולה עבורנו".

שמואל וייסגלס מנכ"ל הקרן לפיתוח השרותים לנכה בביטוח הלאומי בירך את פתיחת המעון ואת העיר נתניה החלוצה בתחום.

בהמשך, התקיים טקס קריאת רחוב על שם ארצ'י שרמן במעמד התורמים ג'קלין ומייקל ג'יי שבחרו להנציח את הוריה של ג'קלין קיי, ארצ'י ומרג'ורי שרמן-נדבנים ציונים. הרחוב ממוקם בסמיכות למעון בית ויינברג.

הטקסים התקיימו במעמד ראש עיריית נתניה, מרים פיירברג-איכר, התורמים מייקל וז'קלין ג'יי, מנכ"ל הקרן לפיתוח שירותים לנכה בביטוח הלאומי שמואל ווינגלס, מנהלת השרות לטיפול באדם עם אוטיזם במשרד הרווחה ליליאן שפרן, מנכ"ל אלו"ט איתן מזרחי, יו"ר אלו"ט עמוס שפירא, חברי מועצת העיר, מנכ"ל העירייה אבי בן חמו, מנכ"ל קרן נתניה שלומי ורונר, מנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, רותי גור ומוזמנים נוספים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן