נחשפה רשת גנבים במכוני כושר

0
119
כרטיסי אשראי. אילוסטרציה

חקירה מסועפות של משטרת ישראל שנפתחה לאחר סדרת גניבות של כרטיסי חיוב מעשי הונאה ומרמה הביאה לחשיפת שני חשודים – בן 35 תושב הוד השרון ובן 33 תושב בת ים, אשר פעלו בצוותא לביצוע העבירות.

בחקירה שהבשילה השבוע לכתב אישום, התגלה, כי השניים גנבו כרטיסי אשראי וכסף מזומן במספר רב של הזדמנויות באופן מתוחכם ושיטתי ובהיקף נרחב, באזורים שונים ברחבי הארץ – מודיעין, תל אביב, קיבוץ מעגן מיכאל, פרדסיה, נתניה, פתח תקווה, רמת גן, הוד השרון ורעננה. השניים נעצרו ב 23.6 ומעצרם הוארך מעת לעת.

מהמשטרה נמסר, כי ממצאי החקירה עלה כי השניים נהגו על פי שיטה קבועה במסגרתה הגיעו למקומות פנאי ובילוי, לרבות מכוני כושר וקאנטרי קלאב. בעודם נטמעים בין המבלים איתרו הזדמנויות לביצוע גניבה, ובשעת הכושר ניצלו את חוסר תשומת לבם של המבלים ונטלו את תכולת תיקיהם.

בחלק מהמקרים אף נכנס אחד מהחשודים לתוך מגרשי כדורגל הממוקמים במתחמי בתי ספר וגנב מכשירי טלפון ניידים השייכים לקטינים שהתאמנו במקום.

עם סיום החקירה ומלאכת איסוף הראיות הוגשו בידי ענף תביעות מחוז מרכז כתבי אישום ובקשות מעצר עד תם ההליכים כנגד החשודים. השניים מכחישים את המיוחס להם.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן