ניצחון מתוק: מכבי נתניה ניצחה 3:2 ענק את הפועל עכו

0
306
שון ויסמן - מכבי נתניה
שון ויסמן, מכבי נתניה. צילום ניר אנשר - נתניה און ליין

הצגת כדורגל הכוללת חמישה שערים שני מהפכים ושחקן 12 צהוב סיפק משחק העונה בין מכבי נתניה להפועל עכו באצטדיון המקומי. האצטדיון נצבע צהוב בזכות למעלה מ8000 אוהדים שהגיעו לעודד ולדחוף את הקבוצה. היהלומים המקומיים הגיעו למשחק אחרי שני ניצחונות בחמשת המשחקים האחרונים ובידיעה כי היום הם חייבים לנצח. נתניה הציגה את אחד המשחקים הטובים שלה בעונה הנוכחית ושלטה בכדור לאורך רוב דקות המשחק ואף הייתה הראשונה לעלות על לוח התוצאות כאשר בדקה 45 קיבל ערן לוי ניסה לבעוט ברגל שמאל כדור שהגיע לרגלו של וייסמן שכבש את הראשון.
המומנטום בדקות הראשונות במחצית השניה היו שייכות דווקא לאורחים מעכו שאף הצליחו לאזן את התוצאה בדקה 50 אחרי כדור רוחב של אחמד קאסום שמצא את ברנקו מיכילוביץ' שהיה חופשי ברחבה וכבש את שער השוויון. בדקה 56 הייתה זו שוב עכו שעלתה על לוח התוצאות ורשמה את המהפך הראשון במשחק, התקפה מתפרצת טובה ומהירה של ציון צמח, שהגיעה אחרי כדור קרן של הצהובים הפכה את התוצאה 2:1 לעכו.
אחרי השער השני היה נראה שחוסר המזל מלווה את נתניה, שלא הצליחה לתרגם מספר מצבים לשער עד דקה 74 שם היה זה שוב קפטן הקבוצה ערן לוי הפעם בכדור רוחב חד ושטוח לעבר שון וייסמן שגלגל את הכדור לרשת, איזן את התוצאה ורשם צמד.
הדקות אחרי שער השוויון היו שייכות לנתניה, מבצע אישי מדהים של דידייה קוגבניה סידר לחניכיו של דראפיץ' מהפך סופר דרמטי וניצחון במשחק מטורף שכאמור פתח פער שלוש נקודות בפסגה.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן