הפעלת לחץ מיותר? נעצרה אשתו של אסי אבוטבול

0
136
החיפושים אחר הגופה. צילום נתניה און ליין

המשטרה עצרה ביום ראשון בבוקר את אשתו של אסי אבוטבול בחשד שסייעה לבעלה, אסי, בפרשת היעלמותו של משה הדס וכן בחשד לשיבוש מהלכי משפט. גם לפני כשנתיים נעצרה אבוטבול ונחקרה לגבי פרשת הירצחו של עו"ד חכם. באותה חקירה נשאלה גם לגבי פרשת היעלמו של משה הדס, אולם המשטרה לא הצליחה לקשור אותה לחשדות. אבוטבול שוחררה ממעצר ולא הוגש נגדה כל כתב אישום.

מיום חמישי האחרון עורכת המשטרה חיפושים אחר גופתו של הדס, אשר נעלם לפני 17 שנים. החיפושים מתבצעים באזור שלולית החורף בנתניה, אולם עד עתה, למרות המידע שקיבלה המשטרה אודות המיקום, החיפושים העלו חרס.

אבוטבול הובאה לבית משפט השלום בראשון לציון לדיון על הארכת מעצרה. המשטרה ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרה בעשרה ימים. פרקליטתה, עו"ד חיה מלול, טענה בדיון, כי "הם מחשידים על שתי עבירות, האחת סיוע לאחר מעשה, עם כל הכבוד לחברי ולפרקליטות בתיק זה, סעיף 260 א', מסייע לאחר מעשה לא יכולה להיות בת זוגו. גם אם לצורך העניין יש ליחב"ל ראיה שאסי אבוטבול התקשר אליה ואומר לה להוציא את הגופה ולהוציאה ממקום, החוק נותן לה הגנה. זה החוק, בכוונה הדגשתי למתי הם מייחסים לה, אין לה שותפות או ידיעה בזמן אמת וזה לא אי מניעת פשע".

עו"ד מלול טענה, כי "הם כל החקירה שלה מנסים להבין ממנה אם היא יודעת איפה הגופה. היא לא יודעת איפה הגופה. לצורך העניין אני חוזרת ואומרת, גם אם היא יודעת איפה הגופה יש לה הגנה מהחוק. יכול להיות שליחב"ל יש בעיה, זה לא המקום, המקום הוא לפנות למחוקק ולשנות העבירה".

עו"ד מלול הוסיפה, כי "אני סבורה במקרה הזה, מדובר בתיק לפני 17 שנים, לא ניסתה לשבש ולא ברחה, זה לא ראוי והסיבה שהיא פה וגם בפעם הקודמת זה ליצור לחץ על בעלה. בפעם הקודמת שהיא היתה הוא ניסה להתאבד".

שופט בית משפט השלום בראשון לציון, שמעון שטיין, קבע בהחלטתו, כי "בתיק זה מעורבים נוספים הנחקרים בפרשה ופעולות החקירה שבדעת המשטרה לבצע הינן רבות, אם כי בעניינה של החשודה מדובר בפעולות חקירה מועטות יחסית, אם כי אלה מותנות בביצוע של חקירות ביחס לאחרים ובהתייחס לכלל חומר החקירה".

השופט שטיין נענה חלקית לבקשת המשטרה להאריך את מעצרה של החשודה והאריך את מעצרה עד יום חמישי הקרוב.

כתבות נוספות בנושא:

מאי 2017: אסי אבוטבול שוב פעם חשוד ברצח עו"ד חכם

מאי 2017: בעקבות מידע – חיפושים אחר גופת עבריין בשלולית החורף

יולי 2015: הוארך מעצרם של קארין ואסי אבוטבול

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן