נפלה באולם אירועים ותפוצה בלמעלה מ-200 אלף שקלים

15% נכות נקבעו לאישה ששברה את כתפה לאחר שמעדה במדרגה אסימטרית; הפיצוי נקבע בהסכם פשרה בין הצדדים. את האישה ייצגה עו"ד איריס אבידן

0
162
עורכת דין איריס אבידן - נתניה
מייצגת, עו"ד איריס אבידן

בעלי אולם אירועים יפצו את תושבת האזור, בת 64, בסכום של 235 אלף שקלים. הפיצוי לאחר שנפלה באולם אירועים, שברה את כתפה ונותרה מוגבלת בתנועה. את האישה ייצגה עו"ד איריס אבידן.

לפני מספר שנים הוזמנה האישה לחתונה באולם אירועים במרכז הארץ. במהלך הערב המשמח שוחחה האישה עם חוגגת נוספת, בסיום השיחה פסעה לאחור, מעדה על מדרגה אסימטרית ונפלה.

צוותי מד"א הבהילו את האישה לבית חולים. שם איבחנו הרופאים שבר דחיפה בכתף שמאל והגבלה ניכרת בתנועה. את ידה שמו במתלה והיא קיבלה משככי כאבים. האישה המשיכה לסבול מכאבים ופנתה לאחר מספר ימים שוב לבית חולים. בבית החולים האריכו את זמן השימוש במתלה לשישה שבועות. רופאי בית החולים שלחו את האישה להמשך בדיקות אורטופד ורשמו לה ימי מחלה למשך חודש.

הכאבים לא פסקו והיא שוב פנתה לבית חולים. גם הפעם קיבלה טיפול להרגעת הכאב. במקביל נשלחה האישה לפיזיותרפיה והידרותרפיה. המשך הטיפול בה נעשה במסגרת סניף קופת החולים אליו היא משתייכת.

כתוצאה מהתאונה נעדרה האישה ממקום עבודתה כשמונה חודשים, זאת ועוד ועדה רפואית מחוזית קבעה לה 15 אחוזים נכות לצמיתות, עקב מצבה הרפואי – השבר עם הגבלות תנועה בכתף שמאל. כתוצאה מכך אף הופסקה עבודתה.

באמצעות פרקליטתה, עו"ד איריס אבידן, הגישה האישה תביעה נגד אולם האירועים. בכתב התביעה טענה עו"ד איריס אבידן, כי האישה ישבה על במה מסוכנת ולא בטיחותית. בימה הבנויה במדרגות אסימטריות. כמו כן טענה, כי את השולחנות והכיסאות סידרו באולם בסמוך מאד למדרגות מהן יורדים מהבימה. בנוסף טענה, כי אולם האירועים לא דאג להבליט את המדרגות בצבע בולט. הוא גם לא דאג להאירם בפסי תאורה או להתקין שלטי אזהרה זוהרים שייראו בחושך. בעקבות הסכם פשרה בין הצדדים, בעלי האולם יפצו את האישה בסכום של 235 אלף שקלים.

השאר תגובה

נא להזין את התגובה שלך!
נא להזין את שמך כאן